Sari la conținut

Probleme lipsa compresie motor


Postări Recomandate

Deoarece nu ai scris nu stiu in ce localitate e acest service..

Chiuloasa se rectifica la reparatie capitala. Planeitatea respectiv partea care cu garnitura de chiuloasa se fixeaza pe blocul motor.

La asemenea operatii in general pretul este dat peste cap de arborele cotit, vibrochen, care daca are uzura pronuntata costa scump.

Restul pieselor ca si pret inca sunt acceptabile.

Noi acum am facut rearatie capitala la un Diesel 1,5 si ne-am bucurat ca vibrochenul nu a fost uzat si/sau uzura era inca in cotele admise.

Insa! 380.000 km masina de distributie marfa prin Bucuresti.

Mentionez ca ma mira descrierea defectiunii semnalate si in general starea unui motor care abia a iesit din garantie, cum scrii.

Ce putea sa contribuie la asemenea uzura a unui motor pe benzina.

Toate componentele facute material prost. - imposibil deoarece vin din surse diferite.

Ulei prost ( dar tu zici ca ai facut schimburile la service ca la carte ) - aici poti atentiona service-ul daca ti-au pus ulei nou si ce fel de ulei - greu de dovedit sanse mici.

Ungere proasta - posibil, au mai fost semnale initiale despre pompa de ulei - dar astea trebuia sa le observi in exploatare, nu merge motorul rotund, scoate fum, porneste greu, trepidatii, nu trage etc. 

Combustibil prost si foarte prost. - Aici numai tu stii ce ai bagat in ea.

Oricum virsta tinara a motorului si semnalele ma duc cu gindul la Daciile pe benzina care pe vremea lipsurilor functionau cu gazolina furata de pe la sonde. Astea aveau semnalele dupa o perioada, descrise de tine.

Revizia noastra a ajuns pe la 15.000 de lei dar inca nu e gata.

Exploatarea masinii este o aventura! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Rezolva problema si lasa grijile de.o parte.Sper sa gasesti oameni competenti. PS.NU CITA ULTIMUL MESAJ!

O ipoteză: pompă de ulei cu probleme + lipsă avertizare în bord* *avertizare presiune zero ulei doar după o anumită turație - "feature" la Duster ph2 și ph3  

Hai sa nu cazi in partea extrema cu drobul de sare,ca daca se strica si altceva..Daca o dai acum vei pierde oricum.Daca potentialul cumparator verifica in retea masina..vede reparatia...o mai cumpara?

În legătură cu uleiurile / reviziile, toate au fost făcute la service-uri Dacia. Ce au băgat în ea sau nu, nu știu. Și cel de la service m-a întrebat unde am schimbat uleiurile (că și el a luat în calcul uleiul), însă și lor le-am zis că la ei le-am făcut. 

Combustibil, am băgat doar benzină 95, Rompetrol și rar, Petrom. 

Ciudat este că în ultimele luni, chiar nu a avut probleme, nici trepidații, nici ceva să-mi dea de bănuit că ar urma să pice. Pur și simplu a picat din senin, fără nicio atenționare. Nici martori la bord, nimic. Nici în trecut nu a apărut. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 21.03.2019 la 0:10, Ionica a spus:

Ce au băgat în ea sau nu, nu știu.

Păi scoate facturile şi vezi ce scrie acolo. Dacă nu le mai ai, cere copii de la service-urile la care ai făcut reviziile.

Nu e firească o aşa uzură a motorului la kilometrajul ăsta, dacă nu cumva au schimbat uleiul şi filtrele doar pe hârtie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi miroase a schimb ulei doar pe hartie .. Daca e adevarat, e aiurea ca se practica asemenea chestii in service autorizat Dacia. Sfatul meu este ca reviziile sa se faca in prezenta proprietarului .. te scuteste de multe neplaceri :). Daca service-ul nu accepta sa stai langa masina se schimba service-ul... parerea mea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 ore, Namdust a spus:

Păi scoate facturile şi vezi ce scrie acolo. Dacă nu le mai ai, cere copii de la service-urile la care ai făcut reviziile.

 Nu e firească o aşa uzură a motorului la kilometrajul ăsta, dacă nu cumva au schimbat uleiul şi filtrele doar pe hârtie.

O să mă uit și pe facturi. Le am pe toate într-un dosar. Ideea este că la service-ul în care este mașina acum, chiar aici am făcut reviziile în ultimii 3 ani. Nu neg că e posibil orice în România. De regulă nu stau lângă ei la revizii, unu pentru că nu mă pricep, doi pentru că nu mă așteptam la așa ceva. Cum am scris și mai sus, chiar și la service mă întrebau unde am schimbat uleiurile - și le-am zis - la EI.

Am mai adăugat și:

M-am uitat pe factura din 2018 cu revizia si acolo spune ca au pus: Dacia Oil Plus Premium 5 W 30 de 1 si 4 Litri. Scrie ca au schimbat filtru ulei / element filtrant / filtru habitaclu / garnitura buson golire ulei. Atunci (in februarie 2019) kilometrajul era de 61,454 km. Am mai facut 6000 km de atunci...

In 2017 apare ca sunt aceleasi lucruri facute...

 

Editat de Ionica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

' Da, da, da colegu'! ' ..... dar cind au dat drumul la ulei, la schimbul 1 - 2- etc, puteau sa observe ca s-a scurs doar o particica de zmoala si sa avertizeze pacientul. Diferenta mare intre a putea si orice altceva. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...