Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Am facut si eu o comanda in februarie la un duster, la reprezentanta am primit termen de livrare 4,5 luni. 

Intrebarea mea este, daca stiti, se prelungeste termenu de livrare.  Voi in cat timp ati primit masina. 

Va multumesc anticipat. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am programat un test drive maine, am facut o gramada de sapaturi pe tot felul de site-uri si forumuri, dar inainte sa iau o decizie finala, as mai vrea niste plusuri si minusuri despre ultima versiune de Duster.

As vrea o masina de familie, incapatoare, cu trei criterii esentiale la care nu sunt dispus sa renunt: noua, cutie automata, benzina. Sotia are carnet de vreo 18 ani, eu de 2 saptamani :)

Facem ~10k kilometri pe an, majoritatea timpului in oras, cu mici iesiri pe la mare/munte si drumuri de sub 200km dus intors in provincie la rude.

Masina actuala este un Sandero Stepway din 2016, dar vrem amandoi cutie automata si un portbagaj mai incapator ca sa incapa carutul viitorului copil.

Bugetul in care vrem sa ne incadram este cel de SL Extreme, ~23k, fara a folosi Rabla.

Este un Duster SL Extreme 4x2 1.3 TCE EDC cea mai buna alegere pentru cerintele astea? Repet, noua, cutie automata, benzina, plus portbagaj macar cu 100l in plus peste cel de la Stepway.

Secundar, mai exista vreo alta masina pe care as putea-o lua in calcul? Singura pe care am mai gasit-o ar fi Kadjar, dar depaseste bugetul si pare sfarsit de gama, nu stiu daca se mai poate comanda.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Editat de Jinks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi preponderent in oras, nu e ideal un SUV pentru mai multe motive... consum mai mare, stabilitate mai mica, confort mai mic, intretinere relativ mai scumpa (depinde de piese, desi daca ai 4x2 nu e o problema neaparat).

Portbagajul la Duster e la limita pentru carut plus bagaje, depinde si de model. Un carut mai mare nu incape fara sa scoti polita, de altfel pentru excursii sau bagaje mai multe vei merge des fara polita (iarna nu e neaparat comod la opriri, dar nu e o mare problema).

Daca vrei ceva care sa bifeze toate criteriile, mergi linistit pe un break pentru ca vei avea mai mult comfort la drum lung, pret mai mic de achizitie, consum mai bun, intretinere mai ieftina... Renault Megane break, Hyundai i30, Kia Ceed etc. Sub 23 de mii ai destule de ales.

Daca vrei mai inalt si ai de unde sa extinzi bugetul cu 2000, Kia Sportage automata mild hybrid sau Hyundai Tucson (aceeasi masina cu alta fata) pleaca de la 25 de mii si ceva (poti verifica exact pe site) si au portbagaj mult mai mare decat Duster, parerea mea net superioare la cam toate capitolele, dar inclusiv la pret.

Depinde de tine ce alegi, dar strict parerea mea (si stiu ca multi nu sunt de acord cu mine), pentru cum si unde zici ca mergi te legi la cap degeaba cu un SUV.

In fine, daca te intereseaza Kadjar, am intrebat luna trecuta la reprezentanta, da se poate comanda, se livreaza destul de rapid, se fabrica pana in iunie. Si asta e o optiune mai buna prin prisma portbagajului mai mare, dar, ca Hyundai/Kia, e mai scumpa decat Duster.

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Jinks Mie mi se pare o alegere buna doar ca eu totusi prefer nivelul de echipare Prestige cu optiunea scaune incalzite, deoarece:

1. nu imi plac insertiile de culare portocaliu la interior si exterior de la SL Extreme (dar asta depinde de gust si mai ales de ce culoare alegi);

2. camera multiview mi se pare inutila (nu are rost sa iau optiuni pe care nu le folosesc - nu este vorba de bani, pur si simplu sunt niste repere in plus care se gasesc mai greu in service in caz de nevoie mai ales dupa mai multi ani);

3. nu-mi plac jantele negre, imi plac mai mult cele de la Prestige;

4. nu-mi place sistemul de inchidere cu cablu la capacul de la busonul de benzina care vine la pachet cu cardul maini libere, imi place mai mult sistemul de inchidere cu cheie al busonului de la benzina iar cheia de pornire a motorului mi se pare un sistem antifurt mai sigur decat butonul de pornire + card acces.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsurile de pana acum.

Ma intereseaza toate plusurile si minusurile pe care le vede cineva, mai ales un posesor al masinii.

@Radu92, stiu ca e la limita portbagajul de Duster, dar n-am gasit unul mai mare in gama aia de pret. La altele e si mai mic (SCross de exemplu). Caruciorul de copil ar fi pliat nu pus in picioare, deci nu stiu cum ar afecta polita. 

La Sportage si Tucson ar trebui sa platesc vreo 2-3000 in plus pentru cea mai proasta configuratie, daca vreau ce primesc la SL Extreme-ul de la Duster, ma costa peste 30k din configuratiile pe care le-am facut. Mild hybrid mai scade vreo 600 de euro, dar fara rabla, nu prea te atingi de ele, si rabla nu e o optiune.

Interesant ca inca ar mai fi disponibil Kadjar, o sa arunc o intrebare la dealer cand ma duc la test drive. Si eventual si pentru un Megane Estate, prima masina a sotiei a fost un Megane de prin 2004 si inca mai plange dupa ea :)

@abc, primele 3 puncte sunt foarte subiective, eu tocmai pentru ele ma atrage configuratia respectiva (camera Multiview mi se pare chiar utila pentru un sofer incepator care nu e obisnuit cu dimensiunile unui SUV). 

Punctul 4 e interesant, nu ma gandesc neaparat ca mi-ar fura-o cineva, dar am tot auzit ca e destul de impractic cardul ala de maini libere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la punctul 4:

1. dezavantaj - pe langa ce am scris, sistemul de actionare cu cablu al capacului de la busonul rezervorului nu functioneaza intotdeauna ok, mai ales odata cu trecerea timpului cand devine o sursa de probleme;

2. avantaj - cardul are buton pentru aprinderea temporara a farurilor (poti sa identifici noaptea masina in parcare).

Kadjar urmeaza sa fie scos din productie si nu o sa existe o versiune noua de Kadjar. O sa fie inlocuit de Austral care este altceva. Tocmai a aparut dar nu este disponibil deocamdata in Romania.

Eu ma uit si la cat de bine se vinde un model in primul rand in Romania si in al doilea rand in Europa.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...