Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 679
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Între produsele Dacia, Duster este mașina despre care s-a vorbit cel mai puțin ”de rău”, atât în țară cât și ”dincolo”. Dacă nu esti între cei care preferă doar ”high class” (chiar si la mâna 3,

Posted Images

De curiozitate, Tucsonul asta nu are garda cam joasa, 16 cm, asemanatoare cu cea de la un Sandero Stepway? Consideri ca a meritat sa nu mai astepti Dusterul sau sa te multumesti cu unul pe stoc? 5 cm diferenta o sa se vada cu siguranta cand o sa vina vorba de condus relaxat pe forestiere; zic asta din experienta, caci am avut Stepway si ma tot dadeam jos sa verific sa nu ating.

Editat de mihaibv
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, are garda mai jos ...

Dar, am specificat anterior că și cu Duster ul merg 90 % oraș, restul pe națională cu rare excepții pe drum de țară ...

Am stat și m- am gândit bine la ce zici ...; am ajuns la concluzia că totuși este mai muuuuult timp petrecut în mașină în condițiile de mai sus ...;

Și încă o chestie ...

Văd cum trag de timp și poate conving "șeful" că dacă tot am toate cele plătite la Duster până la vară ... să ținem Duster ul pentru ieșiri în natură 😂 .

( repet, NU prea este cazul! Duster ul nostru nu prea a văzut offroad ...);

Lăsând gluma, nu mă grăbesc să vând Duster ul ...

Este o mașină de care suntem f mulțumiți!

Chiar dacă mulți cârcotași o blamează!

Am optat pentru Tucson tocmai pentru cele enumerate mai sus, NU pentru că am fi nemulțumiți de Duster!

( este mai confortabil + prea puține ieșiri în offroad, și alea soft !)

 

Stimă!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acela nu e GPF, am inteles ca e o clapeta, o componenta a EGR-ului, numita si NOX trap.Totusi poza de mai sus e de la Diesel.

Insea aceasta am primit-o de la un alt coleg de forum, fiind modelul 1.3 tce 4wd.

Acolo se poate observa si GPF, dar fara acel NOX trap.

Acum am o alta intrebare scutul de la EGR este acum necesar pentru protectia GPF ? Pentru ca totusi gaurile sunt la fel ca la diesel in sasiu.

Este necesar un scut pentru GPF?
 

 

 

 

image2.jpg

Editat de kreeper
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak featured și pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...