Sari la conținut

funKys25

Martori esp și multifuncțional aprinși

Postări Recomandate

Bună seara! Nu știu dacă postez bine, am căutat să postez in aria probleme dar nu am putut, așa că dacă am postat greșit, rog moderatorii să mute postul.

Să revenim la problema mea.Am observat că dacă merg cu viteza constantă mi se aprind acești martori ( vezi poza ) și mașina se plafonează la 3500 r/m. Scap de ei dacă opresc motorul și îl repornesc , iar după repornire merg vreo sută de metri.Am pus.o pe tester și cu martorii stinși nu îmi dă nici o eroare. Cu ei aprinși ( cum se întâmplă de obicei ) nu am reușit niciodată să ajung sau sa fiu prin preajma testerului. Aveți idee de la ce ar putea fi? Am incercat sa merg cu ea mai turat dar nu sa schimbat nimic. Când o apucă, o apucă. Am crezut că e de la vreun senzor abs dar ar fi apărut pe tester care...nu știu. 

IMG_20190125_170340.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mașina e 2014 deci ai TdB cu revizia la vedere, câți km mai ai până la revizie?

-Poate fi uleiul diluat iar injecția raportează probleme caz în care poti râmăne fără ESP

-Poate fi grupul spate încins/conatct imperfect și 4x4 raportează probleme și râmâi și fără ESP.

-Probleme de una sau mai multe roți(senzori viteză)

Singura soluție: când s-au aprins martorii nu mai oprești motorul până la reprezentanță unde se pune CLiP-ul pe ea

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă martorii sunt stinși, pana/penele trebuie să rămână memorate intr-unul din calculatoare (motor, habitaclu sau abs/esp). 

Cum a spus torquemada trebuie diagnosticat cum trebuie. 

Grupul spate nu cred că este deoarece trebuia să îl treacă în 4x2 și pe TdB (el fiind pe auto chiar și cu pana prezentă).

Posibil ceva pe uch sau calculator abs.

Editat de cristic1982

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Are limitare la 3500rpm , eu mizez pe injecție - ulei diluat + posibil DPF semicolmatat

Dacă grupul are mufa proastă/contact imperfect și e deconectat nu-i aprinde nimic

UCH-ul nu are treabă pe partea de esp.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La fază 1 trece în 4x2 dacă e decuplat sau fir rupt pe TdB.

Are logică ceea ce spui pentru diluție legat de limitarea de regim, dar din ce țin minte nu inhiba esp-ul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Noi vorbim de Duster ph2 nu Duster ph1:

-injecția are probleme în 99,9% din cazuri rămâi fără ESP (nu mai poate controla acceleratia corect și intră în avarie )

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot un senzor ABS aș suspecta... Ai dat roțile față jos să te uiți la ele ? Adică spre planetară...  Poate ai agățat vreo sârmă sau ceva... 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează-te

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×