Sari la conținut

Duster 2014 1.5 dci 4x4 - Jurnal de bord


Postări Recomandate

Salut, și mersi! 

Cauciucul ăla nu am fost curios daca se găsea de schimbat că nu voiam să îl schimb, nu știam sigur daca zgomotul era de acolo. Faza cu silicon a fost mai mult o încercare, să văd dacă mai vâjâie sau nu. Eu am fost puțin neinspirat și nu am luat silicon negru, cu silicon negru dacă îl aplici atent o sa iasă foarte bine. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
  • Răspunsuri 54
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut Forum Duster,  La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200

Multumim si noi pentru feed-back, informatiile pot fi utile si altor colegi. Ma bucur ca deocamdata nu am problema asta, nu prea imi place "sa tin sub observatie" de nevoie, prefer cheie, apa (ma rog,

Update la problema antigelului: Am dus masina dimineata in service, rezultatele au fost urmatoarele: - nu sunt pierderi de antigel pe la nici o garnitura, imbinare etc - nu sunt pierder

Posted Images

Revizia a 4-a, la 85 000. 

Schimbat si kitul de accesorii. 

N-am schimbat filtrul de motorina ca aveam impresia ca l-am schimbat la revizia trecuta, de fapt il schimbasem acum doua revizii. Am 18 mii cu el, la 20 de mii il schimb. 

Pret ulei, filtru ulei, aer, habitaclu, curatitor frane, kit accesorii si manopera - 755 lei. Revizie la Corzah Galati.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

La 88 de mii am schimbat si filtrul de motorina. Desi n-avea decat 21 de mii de kilometri, in ultimele doua saptamani masina pornea cam greu dimineata, invartea de 2-3 ori sau avea o intrerupere fix inainte de pornire. Am schimbat filtrul ieri, azi dimineata a pornit la sfert, cum facea de altfel si pana acum 2 saptamani.

Nu ma asteptam ca filtrul vechi sa faca probleme dupa atat de putin timp, 21 de mii de kilometri dar totusi doar 9 luni si motorina doar de la MOL/Petrom. Ce-i drept ca niciodata n-am tinut un filtru mai mult de 15 mii, nici la Duster nici la Loganul dinainte.

Sa-i zicem invatatura de minte, asta daca nu cumva o mai fi vreo buba pe la mijloc pe care n-o stiu inca. Dar la cat de bine a plecat masina azi dimineata comparat cu zilele trecute, cred totusi ca filtrul vechi a fost principalul vinovat.

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Continuare la 

Dupa ce Dacia m-a "lamurit" ca pierdere de antigel de la maxim la minim in 15 mii de kilometri e normal, si dupa ce @PufarinaUcigasa m-a atentionat (in mod corect cred eu) ca nu e, am fost si la Corzah, serviceul unde imi fac reviziile.

Inginerul de service a zis ca intr-adevar nu e normal, dar ca pierderea nu e mare si nu ar trebui sa fie o problema grava. Probabil o scurgere mica pe undeva, care scurgere fiind mica nu lasa urme pe langa masina.

Programare vineri dimineata, fac update atunci.

Numai bine tuturor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Update la problema antigelului:

Am dus masina dimineata in service, rezultatele au fost urmatoarele:

- nu sunt pierderi de antigel pe la nici o garnitura, imbinare etc

- nu sunt pierderi vizibile pe la capac... desi pe acolo e posibil sa se evapore foarte usor, avand in vedere ca nu pierde mult

- nu sunt urme de antigel in ulei

- nu sunt bule de aer sau ulei in antigel, presiunea in vasul de expansiune e normala, deci exclus garnitura de chiulasa piscata/roasa/defecta si patrundere de antigel in motor (de altfel cum bine au observat si alti colegi, daca era cazul de asa ceva as fi avut si alte simptome - fum alb, pierderi de putere, nivel crescut de antigel etc).

Recomandarea a fost sa completez din nou pana aproape de maxim si sa tin sub observatie. Pierdere exista pe undeva dar toate problemele grave au fost excluse, cel mai probabil o transpiratie usoara pe undeva (capac ma gandesc eu, desi ei nu au garantat ca e pe acolo).

 

Fac si eu cum mi-au spus, completez si tin sub observatie. 

 

Multumesc tuturor care m-au ajutat cu pareri pe topicul dedicat "Nivel antigel in vasul de expansiune", si drumuri bune tuturor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vizual (nici la radiatoruld e racire...?) nu s-a detectat nimic.... Eu as recomanda sa se faca un test de presiune cu motorul pornit pentru 1 ora, cu motorul turat din cand in cand (stiu ca la diesel e mai dificil, poate un test in mers...), dupa ce termostatul s-a deschis complet, cred ca exista in service-uri un manometru si ceva T-uri si furtune...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Au tinut masina cam 45 de minute, cu motorul pornit si turat din cand in cand.

Serviceul e serios si inginerul mi-a explicat destul de in amanunt ce si cum la final, deci ii cred ca nu s-a gasit nimic pe nicaieri. O pierdere exista, dar e foarte mica si nu ar trebui sa faca probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumim si noi pentru feed-back, informatiile pot fi utile si altor colegi. Ma bucur ca deocamdata nu am problema asta, nu prea imi place "sa tin sub observatie" de nevoie, prefer cheie, apa (ma rog, motorina), talpa si bataie. Insa e bine de stiut. Drumuri bune sa ai!

  • Like 2
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...