Sari la conținut

Postări Recomandate

Corect, 'amanuntul' asta mi-a scapat.

Oricum, la limita :) maxim 145 g WLTP acceptate, maxim emis pe cartea tehnica pentru 1.33 TCe 4x4. 

Ceva stia dealer-ul legat de acest aspect dupa informatiile care circulau intern cum ca doar 4x2  TCe se incadreaza pe limita admisa in program, la 4x4 nu iesea CO2-ul neam. Or mai fi umblat la soft/piese pe traseul de evacuare/ardere/etc.. ca sa iasa fix in limita inainte sa le dea drumul in piata, intrucat prin Rabla fac multi bani, cel putin de unde am luat masina era ultra full pe comenzi si nu mai aveau locuri in parcul auto sa le stocheze pana la predare catre clienti, foarte des veneau trailere-le pe saptamana.

 

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Salutare tuturor. Am mai dezbătut problema de cifra octanică. Că e de 95 sau de 98 tot așa merge mașina singura diferență este de preț la cea de 98. Totul se rezumă la profit acum nimic nu se mai face de calitate. Așa că.... 95, 98 tot a e....voi alegeți ce vreți dar o faceți pe banii voștri. O seară bună tuturor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un 1.3 TCE confort, motorul este f silențios și ok consumul 5.5 afară și 7.5 in oraș dar am făcut numai 500 km , până se rodează cred că consuma mai mult.

Sper sa mai scadă. Asta cu ECO activat, fara el mă duce și la 8-9 in oras

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 11 minute, valentinR a spus:

Da am greșit o literă mă bucur că sunt pe aici și profesori de limbi materne lol

Nu ai gresit. Corect in limba romana si franceza este CONFORT. In engleza se scrie comfort.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Varianta de putere este 130 cai 4x2 evident.

Nu am considerat util sa dau 1000 euro in plus pentru 150 cai, 10 km/h viteza maxima si 20Nm cuplu, mai ales ca masina este de familie nu pentru intreceri pe sosea :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 13 ore, patratel a spus:

Nu ai gresit. Corect in limba romana si franceza este CONFORT. In engleza se scrie comfort.

Nu e cazul de polemici, dar COMFORT este denumirea variantei de dotari, etc. asa cum este si ESSENTIAL si nu esential.

Exact asta am ales si eu, pe considerentul ca daca vreau mai multa putere pot eventual sa-i fac chip tunning, dar sunt foarte multumit si asa.

A, si in oras (Bucuresti) cu Eco activat 9,9l/100km!!!!

Editat de Ramses4u
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...