Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua,

As dori sa deschid un topic despre noul motor Duster 1.33 TCE.

Vreau sa achizitionez un Duster in primavara viitoare prin programul Rabla. Stiu ca inca nu a aparut in Romania, insa l-am gasit pe site-urile din Franta, UK, Belgia.

Am urmarit acest motor de la Renault inca de cand a fost lansat pe Scenic, cu o putere mai mare (140 / 160 CP). Nelamurirea mea este legata de norma de poluare. Cand a fost lansat pe Scenic, avea conform NEDC 122 g/km emisii de CO2, sper ca tin bine minte datele.

Acelasi motor lansat in Franta pe Duster are acum 138 g/km emisii de CO2, banuiesc ca dupa noua norma WLTP. 

Daca in 2018, pana la 31 august se putea achizitiona prin Rabla o masina cu maxim 130 g/km, , dupa 1 septembrie aceasta norma a ramas aceeasi, chiar daca s-a schimbat procedura de masurare a noxelor??

Adica acelasi motor cu 122 g/km, are dupa 01 septembrie 138 g/km emisii CO2, conform WLTP.

Am gasit ceva informatii cum ca se poate achizitiona la Rabla masini cu pana la 140 g/km (anul viitor), aceasta norma crescand odata cu schimbarea din NEDC in WLTP.

Am fost azi la reprezentanta si cei de colo nu stiau nimic.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Pot sa-ti raspund la singura intrebare pusa: "Daca in 2018, pana la 31 august se putea achizitiona prin Rabla o masina cu maxim 130 g/km, , dupa 1 septembrie aceasta norma a ramas aceeasi, chiar daca s-a schimbat procedura de masurare a noxelor??"

Da!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Citez din Ordinul 963/2018 privind modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 661/2017:

"d) în cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO2 conform standardului WLTP,  se acordă pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 140 g CO2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt." - se refera la Rabla 2019.

Mai explicit ar fi: În anul 2019 se acordă pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 120 g CO2/km NEDC, iar pentru autovehiculele (M1 și N1 clasa I) fabricate începând cu 1 septembrie 2018 maximum 140 g CO2/km NEDC (CO2MPAS/BT – back translated).

Deci masinile produse dupa 01.09.2018 sunt acceptate cu 140 g CO2/km NEDC? Dar totusi dupa acesta data nu se mai masoara conform NEDC, ci cu WLTP.  Cine mai masoara noxele cu NEDC dupa 01.09.2018?

Va rog daca este cineva care ma poate lamuri cu aceste 2 norme de poluare?

Pun aceste intrebari pentru ca vreau in primavera sa iau un Duster TCE 1.33 prin Rabla, daca apare pana atunci. In Franta se vinde si conform fisei are 138 g CO2/km WLTP. Intra sau nu in Rabla 2019?

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...