Sari la conținut

Cutie viteze inghetata


Postări Recomandate

Salutare! Eu se pare ca am rezolvat problema. Ca si solutie, la mine fiind vorba de cablul din dreapta, cel responsabil de miscarea stanga/dreapta a schimbatorului, am desfacut acel capacel de pe cablu, am dat de mai multe ori cu WD40 in acea zona in timp ce miscam si maneta schimbatorului. Accesul la cabluri a fost foarte usor, ridicand doar rama si mansonul schimbatorului peste nuca. Dimineata, desi erau -4, nu inghetase nimic, iar schimbatorul mergea foarte usor. Stiu ca nu arata exact la fel ca la duster, dar cautand o poza cu timoneria mai sus amintita pentru 4x4, am vazut ca are aceleasi capacele pe cabluri. Atasez o poza de la mine, in scop orientativ. Ce ma mira, este numarul foarte mare de posesori, mai ales de renault care au aceeasi problema, si care se rezuma doar la a sta sa incalzeasca masina pe loc(unii si cate 30min), in loc sa caute o rezolvare. Si nu ma refer aici la a schimba toata timoneria pentru un cablu. 

419201192_10225389684157592_3723570938089647992_n.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 16
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Informatii despre Grand Scenic III gasesti destule pe forumul monomarca (reno), dar daca doresti poti sa imi trimiti pe PM mai multe detalii despre masina (si mai bine seria VIN) si despre problema si

Conform semnăturii, mașina ta are timonerie pe cabluri (4x4 cutie viteze TL8)și din anumite motive acele cabluri înghetă în burdufurile lor. De verificat starea burdufurilor de la iesirea spre cutia d

Salut. Deocamdata ce pot spune : am vorbit cu un mecanic , era sigur ca sunt de vina cele doua cabluri care leaga timoneria de cutie. Trebuie schimbata timoneria. Vreo 6, 7 sute cu manopera inclusa. N

Posted Images

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...