Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut

 

Proaspat posesor de Dacia Duster Laureate motorizare 1.6 16v 4x4, o am de o saptamana si am facut 845 km.

 

Am o problema cu AC, il pornesc pe prima pozite las circa 3 min dupa care dau pana pe pozia a patra,turatia mare la ventilator si AC pronit zic in 2 min trebuie sa inghet avand invede si cum eram inbracat tricou si pataloni scurti, dupa 10 min realizez ca inca nu am inghetat si ca sunt transpirat.

 

Am nevoie si eu de o parere, cei care aveti AC pe Duster, este normal cum se comporta la mine si daca voi sunteti multumit de el.

 

P. S. Imi cer scuze daca am postat gresti sunt nou pe forum .

 

Multumesc anticipat!! astept parerile si sugestiile vostre

 

Cu stima si respect Grigorescu Emil

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 89
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@CristiZ poți sa pui ignore user în setări și citești liniștit fără sa mai dai de comentarii nihiliste gratuite și fără vreo valoare pt ceilalți useri   Tapatalk    

Capone, eu cred ca ti-ai facut inteleasa parerea ta despre Dacia pana acum si nunte supara dar devii deranjant sa o tot repeti. Stii cum e, nu te obliga nimeni sa o cumperi, poti oricand opta pentru o

A ta e pe 1234YF, ar trebui să ai un abțibild pe bară vizibil când ridici capota. Problema e că în ultimul timp a apărut "freon" contrafăcut, deci atenție unde și cu ce se umblă la AC

Posted Images

Salut Emil,

 

Eu am un duster din Nov,2010, Laureat 4x4 1.5dci.

In aprox 2 min, simt aerul rece, atunci cand pornesc AC-ul (de obicei pozitia 1, parbriz+picioare).

E posibil sa nu ai suficient freo in instalatia de racire. Recomand o vizita la un dealer dacia pt verificare.

 

Multa bafta!

N.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut Emil,

 

Eu am un duster din Nov,2010, Laureat 4x4 1.5dci.

In aprox 2 min, simt aerul rece, atunci cand pornesc AC-ul (de obicei pozitia 1, parbriz+picioare).

E posibil sa nu ai suficient freo in instalatia de racire. Recomand o vizita la un dealer dacia pt verificare.

 

Multa bafta!

N.

Sau prea mult...Nyklas .Emil,la service sa te lamureasca. In md normal nu sunt probleme si la fct corecta este cum spui tu . Ingheti imediat.:D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Temperatura aerului e mai mica pe treapta 1 decat pe treapta 4. E logic ca vaporizatorul sa raceasca mai bine un debit mai mic de aer decat unu mai mare. Treapta 1 sau 2, dupa ce aerisesti masina, in 10 min e racoare in masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probele pt acord fabricatie s-au facut in Mexic pentru instalatia AC de la Logan. Rezultatele au fost( aproximativ din neuron) la 10 min in interior la nivelul capului sunt 25 gr C in cond de temp ext de aprox 45 gr C si rulaj moderat urban. Intre-tiiiimp s-au mai "harsit" intr-ale AC-ului si la Duster trebuie sa fie un salt , calitativ zic eu. :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • 1 month later...

eu nu ma plang, raceste de-mi zboara toate maselele,

dar, dupa un anumit timp de functionare atunci cand stationez, cu motorul pornit si cu a.c-ul pornit, aud un huruit, parca intra in rezonanta motorul cu caroseria, si nu stiu ce sa cred, asa o fi normal ?

m-am c-am saturat sa ma duc la service si sa-mi spuna ca asa este normal.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...