Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Deobicei evit discutiile pe tema asta, dar NU am nevoie sa vizionez testele de pe YouTube si ce parametri se iau pe acolo in considerare, asa cum a scris anterior si colegul @foxbat  :thumbsup: :yes: fac reviziile la cam 10k km, folosesc masina aprox 70% extraurban, uleiul folosit in cei sase ani la “tractoras” este cel recomandat de producator pentru masina mea DaciaOil 5W30 DPF si il consider OK, dovada comportamentul si toti parametri din injectie pe care ii monitorizez periodic via diagnoza, doar ca info procentul de diluare ulei motor (o valoare interpolata de soft pe baza altor parametri cititi direct) nu a depasit 4%, dar si ceilati parametri arata superb dupa sase ani.

Iar reviziile le-am facut doar in reprezentanta (filtrul habitaclu l-am mai schimbat eu intermediar), multumit de calitatea pieselor si serviciilor oferite, si nu in ultimul rand de pret (am si discount de client fidel, iar suma este mai mica decat in alte service-uri multimarca si nu cu mult mai mare decat la “Gogu & fiul” de la coltul strazii).

Desigur insa ca fiecare isi intretine masina cand \cum \unde considera si doreste (si poate trebuie sa subliniez asta).

Drumuri (toate cele) bune!

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte inteleapta decizia de a schimba filtrul de habitaclu si intre revizii.

Multi "uita" sa-l schimbe chiar si la revizie dupa expirarea garantiei. In schimb aleg tot felul de uleiuri de marca, scumpe. Sunt preocupati mai mult de "sanatatea" motorului decat de sanatatea proprie.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi aduc eu aminte, ELF nu era full sintetic, pe cand cel de la Castrol era.

Asta gasisem eu in brosurile fiecaruia.

Acum 19 ore, ionapostol a spus:

Daca intr-un service dacia mi-au pus acel ulei ce alt ulei sa caut !!!...ca doar nu l-au pus că așa au avut pe stoc !

Tocmai aia e, ti-au pus ce aveau pe stoc.

S-a trecut de la ELF la Castrol datorita marketing-ului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna, 

eu am facut prima revizie la 17400.

@foxbat10000 de km e totusi prea repede. Cred ca 15000 de km ar fi corect. In nici un caz 25000.

Spun asta ca am vazut la Polo sotiei ca in 10000 nu erau murdare filtrele de aer si polen, iar la 15000 da deja se cer schimbate.

Am fost surprins ca la prima revizie nu se schimba filtrul de aer si faptul ca intra destul de mult ulei 5,9 litri...

In Timisoara, la reprezentanta Dacia, Auto Europa, programarile se fac de pe o luna pe alta, mi se pare scandalos!

Am trecut strada, la Autoglobus, reprezentanta Opel/Citroen/Dacia si am fost programat in doua zile.

ddv.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15.

daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani).

am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3 si pe DN1 (50 km / zi ) si ~ 20 km / Bucuresti.

daca nu s lamuritoare alea, nu mai zic nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...