Sari la conținut

Schimbare distributie, schimbare curea accesorii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Probabil încă nu se cunoaște că motoarele k9k euro6 cu adblue seamănă doar cu numele cu k9k euro6: - distribuție specială, nu merge cea de la un k9k euro6  /!\ cod orientativ 130C19462R /!\

Mai stai pe ganduri?Astepti sa se rupa sau ce?

Am schimbat pana la urma distributia, cureaua era in stare foarte bune, cauciucul nu era imbatranit, kitul de accesorii nu l-am schimbat, la fel cureaua de accesorii arata foarte bine.

Posted Images

Acum 7 minute, MAK a spus:

Pai sunt preturi de reprezentanta!De ce te mira ca au scorurile astea?

Am mai facut unele,altele pe ei si nu mi-a atras atentia pretul asa mare la piese.

acuma chiar ma simt pacalit nitel ))))

ce ma durea mana sa vin eu cu piesele daca stiam ca se exagereaza.

ideea este ca vreau sa ma informez daca nu sunt singurul cu acest pret la o schimbare de distributie la reprezenta Dacia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferentele intre reprezentante nu cred sa fie f.mari.Eu sunt in dubii daca in aprilie 2019 cand expira garantia de 3 ani sa merg cu piesele mele pentru revizia nr.3 sau sa cumpar de la ei..?

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Clar cu piesele la purtator.

oricum, schimb ulei,filtre,bucsaraie,dis s.a.m.d le schimb la service de cartier.

dar m-am gandit ca la distributie este ceva mai complex si nu am vrut sa ma risc.

 

Mai bine-mi bagau 1300 lei la manopera ,ca nu ma suparam.

dar asa sa stiu ca piesele pe net costa maxim 700 lei cu tva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Bună ziua, 

Am schimbat și eu distribuția la Dusterică. Este din August 2012, aproape 60000 km. Am optat pentru kit Ina ( rolele sunt made in Canada), iar cureaua de accesorii este Contitech extra și cea de distribuție este Ina.

Ce este interesant la vechea curea de accesorii? Începuse să se roadă pe margini. 

După înlocuire motorul pare că nu mai are acele trepidații la relanti și este mai silențios, deși schimbul de ulei nu a fost încă efectuat. Uleiul si filtrele le voi înlocui în luna în curs. 

Costul cu piese și manopera a fost 800 de lei. 

Prima impresie a fost ca " nu mai am terminația finală de la tobă". 

Editat de Lucian10
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 years later...

Salutare tuturor!

Cu scuzele de rigoare pentru ca "dezgrop mortii",  dar as avea nevoie de codul pentru curea distributie si cel pentru accesorii curea. Respectiv sa stiu daca urmeaza sa comand ce trebuie/este compatibil. Evident, pentru Duster-ul din semnatura.

Preturile din reprezentanta sunt mai mult decat prohibitive. Concret, devizul pentru revizia la 4 ani arata undeva la 3.300 RON. Re-vol-ta-tor.

Multumesc anticipat.

 

Screenshot 2023-08-31 at 11.59.55.png

Editat de waaargasm
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Kitul de distributie+pompa de apa(OE Renault,nu altceva)te costa ~1100 lei.Intra pe Piese auto Arges,transmite cod motor si an fabricatie si vei primii ce trebuie.Cu factura de montare in service agreat RAR,primesti 6 luni garantie la piese dupa ce le-o transmiti lor.Manopera inlocuire distributie in service agreat RAR 400-500 lei si 6 luni garantie lucrare.Nu uita sa ei antigel 3l.

Nu mai cauta coduri ca magazinele mari de piese auto Dacia,nu risca.

Spor la treaba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...