Sari la conținut

Schimbare distributie, schimbare curea accesorii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Probabil încă nu se cunoaște că motoarele k9k euro6 cu adblue seamănă doar cu numele cu k9k euro6: - distribuție specială, nu merge cea de la un k9k euro6  /!\ cod orientativ 130C19462R /!\

Mai stai pe ganduri?Astepti sa se rupa sau ce?

Am schimbat pana la urma distributia, cureaua era in stare foarte bune, cauciucul nu era imbatranit, kitul de accesorii nu l-am schimbat, la fel cureaua de accesorii arata foarte bine.

Posted Images

Acum 7 minute, MAK a spus:

Pai sunt preturi de reprezentanta!De ce te mira ca au scorurile astea?

Am mai facut unele,altele pe ei si nu mi-a atras atentia pretul asa mare la piese.

acuma chiar ma simt pacalit nitel ))))

ce ma durea mana sa vin eu cu piesele daca stiam ca se exagereaza.

ideea este ca vreau sa ma informez daca nu sunt singurul cu acest pret la o schimbare de distributie la reprezenta Dacia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferentele intre reprezentante nu cred sa fie f.mari.Eu sunt in dubii daca in aprilie 2019 cand expira garantia de 3 ani sa merg cu piesele mele pentru revizia nr.3 sau sa cumpar de la ei..?

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Clar cu piesele la purtator.

oricum, schimb ulei,filtre,bucsaraie,dis s.a.m.d le schimb la service de cartier.

dar m-am gandit ca la distributie este ceva mai complex si nu am vrut sa ma risc.

 

Mai bine-mi bagau 1300 lei la manopera ,ca nu ma suparam.

dar asa sa stiu ca piesele pe net costa maxim 700 lei cu tva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Bună ziua, 

Am schimbat și eu distribuția la Dusterică. Este din August 2012, aproape 60000 km. Am optat pentru kit Ina ( rolele sunt made in Canada), iar cureaua de accesorii este Contitech extra și cea de distribuție este Ina.

Ce este interesant la vechea curea de accesorii? Începuse să se roadă pe margini. 

După înlocuire motorul pare că nu mai are acele trepidații la relanti și este mai silențios, deși schimbul de ulei nu a fost încă efectuat. Uleiul si filtrele le voi înlocui în luna în curs. 

Costul cu piese și manopera a fost 800 de lei. 

Prima impresie a fost ca " nu mai am terminația finală de la tobă". 

Editat de Lucian10
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 years later...

Salutare tuturor!

Cu scuzele de rigoare pentru ca "dezgrop mortii",  dar as avea nevoie de codul pentru curea distributie si cel pentru accesorii curea. Respectiv sa stiu daca urmeaza sa comand ce trebuie/este compatibil. Evident, pentru Duster-ul din semnatura.

Preturile din reprezentanta sunt mai mult decat prohibitive. Concret, devizul pentru revizia la 4 ani arata undeva la 3.300 RON. Re-vol-ta-tor.

Multumesc anticipat.

 

Screenshot 2023-08-31 at 11.59.55.png

Editat de waaargasm
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Kitul de distributie+pompa de apa(OE Renault,nu altceva)te costa ~1100 lei.Intra pe Piese auto Arges,transmite cod motor si an fabricatie si vei primii ce trebuie.Cu factura de montare in service agreat RAR,primesti 6 luni garantie la piese dupa ce le-o transmiti lor.Manopera inlocuire distributie in service agreat RAR 400-500 lei si 6 luni garantie lucrare.Nu uita sa ei antigel 3l.

Nu mai cauta coduri ca magazinele mari de piese auto Dacia,nu risca.

Spor la treaba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...