Sari la conținut

duster 2 computerul de bord se blocheaza


Postări Recomandate

Încă din 28 februarie am scris că e o problemă din TdB, modalitatea de diagnoză am detaliat-o mai sus.

Faptul că butoanele de pe volan fac "țac" nu înseamnă că merg.

E ultimul meu post pe acest topic - enjoy.

 

 

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 209
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Vlade, aruncă te rog gunoiul ăla la mine-n curte 

Eh, gunoi... nici pe departe! Bine ca nu sunt alte probleme mai mari. Eu unul o consider best buy la banii astia, mai ales ca e fabricata la noi in tara. M-am uitat si la alte masini inainte

Nu va fi rechemare. Recall-urile se fac doar cand e amenintata siguranta. Vor remedia problema la prima intrare in service (daca se va rezolva doar din software) sau doar in urma reclamatiei clientulu

Posted Images

Tot nu ai inteles. In momentul in care computerul de bord este blocat, TOATE  butoanele de pe volan functioneaza nu doar fac " tac "!

Inclusiv cele doua butoane sus-jos aferente computerului de bord  FUNCTIONEAZA.

Reusesti cu butoanele sus-jos doar sa resetezi valorile din computerul de bord daca acesta a ramas blocat pe o functie resetabila sau kilometrajul partial in cazul ca a ramas blocat pe ecranul cu Kilometrajul total si Kilometrajul partial.

Ce bine ar fi ca cei care posteaza sa inteleaga subiectul topicului si sa scrie ceva legat de problema dezbatuta acolo nu doar  de dragul de a avea cat mai multe postari.

Nu ar mai fi nevoie sa citesti o gramada de pagini si sa gasesti doar cateva postari utile.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara...daca nu-ți convine raspunsul.primit pe forum,de ce nu te duci tu in reprezentanta cu masina sa-ti remedieze pacalicii aia defectul?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Ceva vesti? Si la mine s-au blocat butoanele de pe volan de vreo 3-4 ori. Odata de doua ori consecutiv in mai putin de o ora, altadata imediat ce am plecat de pe loc, dupa ce masina a stationat vreo 6 zile. De fiecare data, simultan cu revenirea la normal s-au resetat si informatiile de pe CB.

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema exista in continuare la toate noile Duster, numai ca nu o observa toti posesorii sau nu ii deranjaza.

Prima data au vazut (filmat) si au constatat bordul blocat cei din reprezentanta.

A doua oara au fost cei din reprezentanta si cei de la Dacia si au inlocuit  volan, bloc de lumini si tabloul de bord dar dupa o proba de 30min prin oras au vazut ca, computerul de bord s-a blocat si cu noile piese.

A treia oara au vazut masina in timp ce computerul de bord era blocat cei din reprezentanta,cei de la Dacia si cei de la Continental (au stat vreo 3-4 ore si au studiat-o)

Deci s-a concluzionat ca este o problema de fabricatie cu niste componente care se blocheaza atunci cand dau de caldura.

Daca dai drumul la aer pe rece dupa 15-20 minute isi revine.

(Piese chinezesti foarte ieftine probabil, ca de altfel toate componentele masinii se vad ca sunt f.f.ieftine)

De doua luni nu a mai zis nimeni nimic !!!

Probabil ca sunt putine plangeri si atunci nu ii intereseaza !!!

Pana la urma e tot un gunoi de Dacie ieftina.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...