Sari la conținut

Esk

Members
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre Esk

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Sigur, doar ca ar trebui trasa frana de mana ca sa nu “alunece” masina.
  2. Si la mine daca apas tare pedala nu se maj simte vibratia, ca si cum trecerea se face mai rapid in viteza... Cand se sta pe loc cu piciorul pe frana, se decupleaza automat, poti observa asta pentru ca atunci cand ridici piciorul de pe frana simti ca are o mica perioada pana “cupleaza” inapoi. Am impresia ca am citit si in carte despre asta, oricum nu este necesar sa o muti pe N cand te opresti la semafoare sau in trafic, la cutiile vechi era acesta problema. Cand o turez pe N nici la mine nu se ridica mai mult de 1.500 rot/min. Cred ca este o masura de protectie ca sa se evite cuplarea in Drive cu motorul turat.
  3. Salut, nu merg pe manual, doar m-am obisnuit de acum cu ea si cam stiu in ce viteza este :), iar daca vreau sa verific, mut pe manual pentru cateva secunde. Se intampla doar din 3 in 4 pentru ca in rest le schimba foarte lejer si fara nicio vibratie. Mai nou am observat o vibratie usoara si cand schimba din 5 in 6.
  4. Nu are niciun joc. La viraje nu se aude nimic. Am inteles ca acesta ar fi primul pas...
  5. Am facut resoftare, nu s-a rezolvat. Am fost programat sa schimb planetarele, sa vedem daca se rezolva problema... Ciudat este ca vibratia apare doar la trecerea din 3 in 4 indiferent de conditiile de drum (viraj, drum drept, panta, etc.)
  6. Am mentionat ca este versiunea EDC (automata), ma gandesc ca poate sunt alti posesori EDC care au simtit ceva asemanator.
  7. Salutare, Am achizitionat in 2018 noul Duster versiunea EDC 4x2 1.5 dCi 110cp varianta Prestige. Inca din primii 3-4000 de km am observat un tremurat ocazional (ca de subturare) al motorului DOAR la trecerea din treapta 3 in treapta 4 de viteza - clar nu este o problema de subturare, am scris asa doar ca sa incerc sa explic simptomul. In prezent am 20k de kilometri si am aceeasi problema doar in momentul cand schimba cutia din 3 in 4, dar mai nou simt putin si cand trece din 5 in 6. Uneori vibratia este puternica, alteori tranzitia este mai usoara, dar fara indoiala este o problema fata de schimbul altor trepte de viteza unde nici nu se simte tranzitia. Au constatat acest lucru si cei de la service (la care am fost si anul trecut dar nu am reusit sa reproducem problema), iar in momentul de fata astept un raspuns de la Dacia. Intrebarea mea este daca a mai experimentat cineva astfel de probleme? Multumesc!
  8. Mi-a ajuns Dusterul de vreo doua saptamani - 1.5dci EDC Prestige. Am facut 1500km pana acum, computerul de bord nu s-a blocat, am observat doar ca masina nu se inchide automat de fiecare data cand ma indepartez. Va anunt in cazul in care apar probleme.
  9. http://m.zf.ro/eveniment/lovitura-teatru-francezii-renunta-produca-duster-transmisie-automata-mioveni-adica-5-productia-totala-motivul-consumul-motorina-prea-mare-masina-devine-neperformanta-punct-vedere-costului-17350866
  10. Eu am inchiriat un 1.5 dci edc, am facut cam 1.200km in 5 zile, masina era de test drive si avea cam 11.000km in bord, n-am avut problemele cu cb.
  11. Eh, gunoi... nici pe departe! Bine ca nu sunt alte probleme mai mari. Eu unul o consider best buy la banii astia, mai ales ca e fabricata la noi in tara. M-am uitat si la alte masini inainte din alte clase (testate) dar am un prag psihologic de pret peste care nu as trece pentru o masina noua, deja la sumele alea vorbim de apartamente si diferentele nu m-au facut sa aleg altceva. La design imi place foarte mult, asta a fost si factorul decisiv.
  12. Ati intrebat la dealer de problema asta? Poate au solutii...
  13. A cumparat cineva versiunea EDC? Sunt curios de timpul de livrare. Daca tot mai asteptam poate se remediaza problema cu computerul de bord care se blocheaza.
×
×
  • Creează nouă...