Sari la conținut

duster 2 computerul de bord se blocheaza


Postări Recomandate

cred ca , este vreo piesa ceva pe acel tablou de bord  "made in china" care la caldura face urat. , daca pui un parasolar ai sanse sa nu iti faca. ( depinde )

la mine , daca il las in soare cand plec apuc sa schimb o data apoi se blocheaza. astept sa vad trebuie sa existe si o rezolvare. (schimbat tablou :P  )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 209
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Vlade, aruncă te rog gunoiul ăla la mine-n curte 

Eh, gunoi... nici pe departe! Bine ca nu sunt alte probleme mai mari. Eu unul o consider best buy la banii astia, mai ales ca e fabricata la noi in tara. M-am uitat si la alte masini inainte

Nu va fi rechemare. Recall-urile se fac doar cand e amenintata siguranta. Vor remedia problema la prima intrare in service (daca se va rezolva doar din software) sau doar in urma reclamatiei clientulu

Posted Images

Am peste 2000 km de cand nu s-a mai blocat ori resetat de capul lui. Dar cum am mai zis, distanta parcursa nu are nicio relevanta. Odata mi s-a blocat de doua ori in nici 50 km. O sa vedem cand vin caldurile adevarate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am lasat intentionat masina in soare vreo doua ore, la circa 28 grade afara. La repornire, caldura mare inauntru, iar dupa 20 secunde binenteles ca s-au blocat butoanele din dreapta. Butonul de sus a mai avut initial o tresarire de viata dar a lesinat rapid si el. In trei kilometri pana am ajuns acasa inca nu-si revenisera.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

După ce a stat vreo 2 ore parcat in soare, a ramas blocat pe fereastra cu consumul mediu. Am încercat sa schimb si nu s-a întâmplat nimic, am tinut apasat una din taste si s-a resetat consumul, dar tot blocat a ramas si nu a mai raspuns nici la resetare. Bordul era fierbinte de la soare, dar am observat ca se incalzise mai tare si in zona display-ului c.b., iar în zona indicatoarelor era mai rece.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacia, prin Vocea Clientului sau dealeri, a oferit un raspuns multimii de clienti afectati din care sa reiasa faptul ca problema (de masa) este cunoscuta si este in curs de solutionare, de exemplu, sau fiecare client trebuie realmente sa dovedeasca (greu!) disfunctionalitatea? Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta e cunoscuta dar o trateaza ca orice corporatisti interesati de limitarea pierderilor. Deci a doua varianta e cea mai apropiata de realitate. Nu-i o problema ce afecteaza siguranta, de aceea nu-s obligati sa faca rechemare in service.

Discutii si la altii:

https://communaute.dacia.fr/forum/DACIA/Duster/ordinateur-de-bord/3385247/188999

http://www.dusterteam.com/viewtopic.php?f=58&t=14837&start=96

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...