Sari la conținut

duster 2 computerul de bord se blocheaza


Postări Recomandate

Du-te si deschide comanda "reparatii in garantie" (pe hartie nu pe vorbe !!!) Sa ai ceva la mana ca ai reclamat defectul si pun-i sa sune la Dacia de fata cu tine. (Si o sa le vezi fetele atunci !!!.) De problema se stie si la fabrica si de cei de la Continental, de toata lumea.Prima data au constatat defectul cei din service. A doua data au venit cei de la Dacia si mi-au inlocuit bord, volan, blocul de lumini. S-A BLOCAT SI ASTA DE FATA CU EI dupa o proba de 1/2 ora pe strada.A treia data au venit si cei de Continental  si au studiat si ei masina cam 2-3ore cu calculatorul legat la masina IN TIMP CE BORDUL ERA BLOCAT. De fiecare data am stat langa ei, deci se stie de problema!!! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 209
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Vlade, aruncă te rog gunoiul ăla la mine-n curte 

Eh, gunoi... nici pe departe! Bine ca nu sunt alte probleme mai mari. Eu unul o consider best buy la banii astia, mai ales ca e fabricata la noi in tara. M-am uitat si la alte masini inainte

Nu va fi rechemare. Recall-urile se fac doar cand e amenintata siguranta. Vor remedia problema la prima intrare in service (daca se va rezolva doar din software) sau doar in urma reclamatiei clientulu

Posted Images

Deobicei problema dispare in 15-20 minute. Ar insemna sa ne invartim cu masina pe langa service iar cand apare ceva, sa lasam totul balta si sa mergem la ei. Nasol daca-i prindem in pauza de masa :))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Du-te si deschide comanda "reparatii in garantie" (pe hartie nu pe vorbe !!!) Sa ai ceva la mana ca ai reclamat defectul. Daca nu vor, suna la Vocea Clientului Dacia tel:0248.500.000 si reclama service-ul ca nu vor sa iti repare masina care este in garantie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am lasat-o la soare si bang aceasi problema am dat drumul la ac.era volanul scutz si nici o schimbare mergea doar o pozitie doua si apoi se bloca. 

Cred ca in momentul cand o sa ma duc la ei las masina la soare o ora (le ocup,parcarea) apoi ii chem. Si sper sa se blocheze ca sa pot cere o foaie cum a zis vladicon mai sus. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin dupa 1500 km parcursi, 1.5 edc prestige-nu s-a blocat computerul. Am lasat 3-4 ore in parcare si in soare. Am in schimb o alta probleme- am greierasi la partea inferioara a volanului, partea stinga, cred ca bordul in partea de jos stanga nu este fixat cum trebuie. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...