Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

@t0rquemada Pai si cand se preconizeaza sa ajunga mai exact la vanzare acest 1.3 Tce, cred ca nu se lasa cu demiteri pentru o asemenea informatie totusi ... :D ??

P.S : Parerea mea e ca nu prea au cum sa tina blocate timp de 6 luni cat mai e pana in 2019 toate comenzile de Duster pe benzina, alea extrem de putine cate sunt.. asa ca trebuie sa bage anul asta 1.3 Tce .. speranta moare ultima :)

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu mai conteaza. Mi-au luat comanda (incheiat contract si emis factura) pentru 1.6 SCe si am platit si avansul. Nu cred ca o sa ma puna acum sa-mi schimb motorizarea. Sau mai stii? Trebuie neaparat sa mai citesc o data contractul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De cititi am citit toate articolele aparute la noi despre posibila lansare pe Duster a unor motoare noi.. eu vreau sa le vad mai repede in oferta ca sa pot testa/achizitiona unul.. Cea mai plauzibila data pentru lansarea noilor motorizari, dupa toate calculele mele e inceputul lui septembrie :)

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa ai parte cat mai curand de el. Eu sunt mai conservator. Nu sunt fan diesel si de aceea am ales un motor care imi pare ca este cat se poate de portrivit pentru aceasta masina, fiabilitate confirmata si care nu este nici de generatie (foarte) veche. Deh, nu poti sa le ai pe toate. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am si eu unele indoieli legate de o motorizare noua care nu a confirmat la capitolul fiabilitate, dar sper ca au invatat ceva din greselile de la 1.2 Tce.. Nici eu nu sunt fan diesel si prefer oricand linistea si elasticitatea unui motor turbo pe benzina capitole la care si 1.2 Tce era destul de bun :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit (nu numai pe forumuri), 1.2 a avut niste probleme pe care cei de la Renault nu le-au confirmat si nici infirmat in mod public. Se pare ca s-au remediat, dar atat timp cat nu se face niciun anunt oficial, eu...

Cu privire la 1.2, chiar daca este turbo imi pare un pic subdimensionat. Asta s-ar putea traduce printr-o uzura mai accentuata (rapida). Nu sunt specialist, este doar parerea mea de profan. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...