Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Eu  am testetSuzuky Vitara inainte de Duster si inainte nu ma incantat deloc, ce am observat:  Scaune m.ai   inguste m.ai scurte, PLASTICE m.ai proaste, usile se inchideau  Ciudat, mai tare trebuiau trantite, turbo intra cu intarziere , si l.am Bagat pe un drum  Forestier dupa ploaie, foarte slab pe Partea asta, dupa ce un patinat de  Cateva ori mirosea  a ambreiaj! Si partea cea m.ai tare Scut motor de plastic, si l.am intrebat pretul pentru unu de metal? 930€.

Editat de BigFoot
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Noul duster este net superior fata de ph2 si fata de vitara su alte suv uri ieftine.

Faceti un drive test cel mai bine.

Eu am luat 1.5 dCi edc..este superb ca si confort in primul rand.

Nu mai vreau cutie manuala .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care detineti 1.5 dci edc va rog sa precizati daca masina are asistenta urcare-coborare in panta.Va multumesc anticipat.

Editat de fintex
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Vitara nu mi-a placut din cauza designului interior si exterior, desi masina permite combinatia automata si 4x4. Anul asta va primi un facelift.

 

Am ales S-Cross benzinar automat cu faruri LED, navigatie Apple CarPlay si Android Auto, oglinda electrocrom, keyless, pilot si limitator, asistent rampa, scaune incalzite, oglinzi rabatabile electric. Echiparea Passion, in afara de Radar Cruise Control si Radar Brake Assist am tot ce vreau pe ea, iar acel sistem nu este compatibil cu motorizarea aleasa pe alte nivele.

 

Am iesit mai bine decat la Duster, mai ales ca am  prins Rabla, garantie 5 ani si cu revizii gratuite tot atat timp, plus scut metalic, set presuri si kit roata de rezerva. Iar Duster ar fi fost prima masina diesel avuta pe persoana fizica, am avut ceva ezitari, mai ales ca astia sunt cu pusca pe motoarele diesel.

Iar masina este deja in parcul logistic Suzuki.

 

In toamna se aude de 1.33 TCe, dar nu pot astepta atat, mai ales ca masina mea este una destul de rara si voi sta cel putin o luna si sa o vand.

Duster-ul EDC din clipul video era fix configuratia aleasa de mine, diesel automat, Prestige, Brun Vision cu toate tampeniile posibile.

 

Voi ramane cu activ pe comunitatea Duster din cauza oamenilor faini care au un numitor comun numit Dacia Duster.

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...