Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Mult zece zile :)  Pentru primul Duster am dat comanda intr-o joi, iar sambata imediat urmatoare masina ajunsese la dealer.

Pentru asta nou eu am dat comanda de pe 4 ianuarie. Termenul primit inainte de achitarea avansului: "maxim o luna". Evident ca n-am crezut. Dupa achitarea avansului, formula s-a schimbat usor: "ar trebui sa ajunga undeva prin martie, dar va mai sunam noi". Saptamana trecuta cand am trecut pe la ei pentru povestea cu adblue-ul, la fel: "nu stim nimic, probabil prin martie, va mai sunam noi".

De discounturi nici vorba. Sau un pix, un breloc ceva, nimic. La Dusterul anterior am folosit mult timp, oarecum provocator, o sfoara de canepa legata de cheie. Cui ma intreba ii raspundeam ca se potriveste cu masina, arata mai rustic..

Cum spuneam recent cuiva, daca as fi vreun mahar pe la Renault, as face o economie de costuri si i-as.. elibera pe toti consilierii de vanzari. Nu e nevoie de ei sa completezi doua hartii si oricum mai multe informatii se pot obtine online. In locul lor as angaja paznici precum cei de la Lidl, cu salariul minim pe economie, oameni simpli si saritori.

Intre timp mi-am dat seama si de ce masina de drivetest e mai mereu plecata si e nevoie de programare. Pentru ca sefa de la vanzari o foloseste in interes personal. Locuim cam in aceeasi zona si ne intersectam des.. Saru'mana!

  • Like 1
  • Haha 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie in primul rand B-)  As avea si eu doua intrebari, cat a fost costul pentru de achizitie fara optionale? Si in ce oras, ca "baietii" de la meridian vest tot nu au habar de motorul de 1.6:))

Editat de bakaralex
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu ,pretul de plecare oficial este 15350 euro la care am adaugat ceva optiuni .Nici un discount ,reducere sau oferta ! Se pare ca asta se intampla doar la brandurile care au nevoie de clienti ,gen :Skoda ,VW ,etc... Cei de la Dacia nu fac fata vanzarilor din 1970...:))

Cand a cumparat tata prima Dacie prin 80' tot 3 luni a asteptat :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma calce astia de la Dacia pe bataturi si m-am suit in avion si la Hamburg am ajuns sa iau Duster-ul de la ei, acolo nu ma baraie cu pachet legis si covorase:

 

Am ales un Comfort 4x4 1.6 SCe cu imbunatatiri:

Pachet tehnologic cu Media Navo EVO TMC cu Europa de Est, Volan imbracat in piele si camera

Climatizare automata

Roata de rezerva normala (au kit)

Senzori de parcare ultrasonici, te forteaza pentru pack tehnologic.

 

Am renuntat la pack look si culoare metalizata tinand cont va vreau sa o bag la noroaie. Iar dCi 4x4 fara Rabla este prea mult...

 

Comfort4x4DE2.thumb.PNG.8af3baeaf049e57838272e29ded38a13.PNG

Comfort4x4DE1.thumb.PNG.cb7a1d573b8f207b1b7d4197eec01f69.PNG

 

 

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...