Sari la conținut

Intreruperi motor 1.6 16 v la relanti cand este cald - bobina crapata


Postări Recomandate

Salutare. Am initiat acest topic sa va expun un defect de fabricatie al dusterului 1.6 16v tractiune integrala. De ceva timp simteam masina ca merge intrerupt la relanti si mai ales cand se incalzea, parca erai intr-un tractor. Majoritatea mecanicilor s-au gandit ca ar fi de la bujii, le-am schimbat cu unele originale si tot degeaba. Punand masina pe tester s-a descoperit o eroare la cilindrul 1 si 2, binenteles am scos si bobinele inca o data si le-am "analizat" cu atentie. Pe prima bobina dupe ce ca era umeda (iar bujia ruginita) se vedea o crapatura fina pe unde se presupune ca pierde curent. Explicatia mecanicilor a fost ca apa se infiltreaza pe la stropitoarele de parbriz si se scurge prin gaurile 23.jpg.1af37c94b24f68f639efbbee1f7896f7.jpg si picura direct pe bobine.  Saptamana viitoare voi schimba si bobina  cand sper sa scap de intreruperi. Intre timp unul dintre mecanici mi-a recomandat sa gasesc un capac de motor de 1.6 16v de la renault pentru ca apa sa nu mai ajunga direct pe bobine. Cautand pe internet am dat de un capac adaptat maxresdefault.thumb.jpg.47dfb2cfb9d02c9117cd0d9ef36390d3.jpg . Acum vin si eu cu o intrebare ce fel de capac este acesta si pe ce masini renault se gaseste?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@SinSonnY am mutat topocul la sectiunea tehnica. Multumim pt sugestie!

Capacul motorului 1.6 16v K4M (euro5) ar trebui sa se potriveasca de la Megane 2 faza 1 (2003-2006 parca) posibil si Clio 2 sau Laguna 2 aveau motorizarea asta (euro3 sau 4). Vezi in dezmembrari si probeaza ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O solutie mult mai simpla/ieftina/accesibila este etansarea acelor duze de pe capota cu putin silicon sau alt material de genul si nu vei mai avea problema cu apa care se infiltreaza la bobine. Solutia am aplicat-o eu la Logan-ul personal cu aceeasi motorizare/ problema. Problema in sine este cunoscuta la acele duze si in momentul in care pui acel capac peste motor nu rezolvi problema doar muti scurgerea de apa in alta zona.. parerea mea :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Killer82  Mulțumesc de ajutor!!! Să văd dacă gasesc pe la dezmembrări că pe internet nu am găsit. Oricum trebuie adaptat. Am gasit și un video pe youtube, dar nu stiu daca o să gasesc clemele de prindere

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Am patit si eu de curand de cand cu ultima ninsoare, masina sta parcata 1 saptamana se pleaca cu ea si are niste simptome ciudate de intreruperi. Patind inainte cu un an cam aceleasi simptome(dadea in nas de parca mergeai cu tractorul) s-a descoperit ca avea rateuri la cilindrii 1 si 3, schimbat bujiile s-a rezolvat.

Acum ma duc pregatit cu bujiile la service, cea de-a 3-a avea urme de rugina si era umeda, injectorul avea apa pe el. Schimbat toate bujiile merge ok in ziua respectiva.

Urmatoarea zi a inceput sa faca la fel intr-o forma mai mica, dupa 1 saptamana face la fel ca inaintea schimbarii bujiilor.

Din cate am mai cautat se pare ca sunt destui de multi posesori de dacii care au problema aceasta, schimband tot ce se poate dar fara niciun rezultat concret despre care ar fi cauza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...