Sari la conținut

Dezactivare Sistem S&S - Stop and Start


Postări Recomandate

Eu am apelat la un mic circuit montat sub bord conectat practic la firele ce vin de la butonul de pe consola. Cand se porneste masina acest circuit primeste 12 V si atunci trimite un impuls si se aprinde ledul de pe buton.

Aceasta este a doua saptamana de cand l-am montat. Sunt foarte multumit ca am scapat de acesta mizerie S&S.

Nu are nici o relevanta in consum. Doar uzura de piese.

Am uitat sa spun: circuitul permite activare /dezactivare S&S prin apasarea butonului de pe consola mai mult de 3 secunde retinand starea.

Editat de mihaiatanasiu2019
am uitat
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 60
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Condiţii pentru repornirea automată a motorului: Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU este sele

Sau poti sa lasi masina asa cum a venit din fabrica si sa apesi butonul de dezactivare a sistemului de oprire automata la prima oprire in trafic a motorului. Evident tot enervant este dar nu la fel de

S&S nu are relevanta la consum, are însă relevanta la păstrarea unui aer mai curat în oraș. Eu îl vad ca pe o cheltuiala pe care mi-o asum pentru a-i deranja mai puțin pe ceilalți. În situațiile î

Posted Images

S&S nu are relevanta la consum, are însă relevanta la păstrarea unui aer mai curat în oraș. Eu îl vad ca pe o cheltuiala pe care mi-o asum pentru a-i deranja mai puțin pe ceilalți. În situațiile în care devine deranjant poate fi decuplat din buton. Hai sa ne gândim puțin și la ceilalți! Dacă toate mașinile care stau la semafor ar avea S&S funcțional altul ar fi aerul respirat de pietoni. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, Mak a spus:

Dar daca apasai la pornire S&S nu era aceiasi chestie?

Mai uit cateodata... dar si asta se rezolva ca apasam butonul de dezactivare la prima oprire de motor. Pana cand mi-a facut urmatoarea figura: cedam trecerea de pe o strada secundara si cand am prins momentul sa ies pentru ca strada era cam denivelata a dat in spate in momentul in care am eliberat frana; asta pana a pornit motorul. mai era si unul in spate destul de aproape de mine... ce sa zic ? cam aiurea mi s-a parut. 

Asa ca acel mic circuit isi face treaba.

Editat de mihaiatanasiu2019
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Unul din motivele principale pentru care am optat pentru dezactivarea SS a fost ca din cand in cand ma trezeam ca mi se oprea motorul, trebuia sa plec rapid de pe loc si pana sa porneasca eram deja intr-o anumita dificultate in trafic, parca eram incepator.

Odata am patit-o sa nu vrea sa reporneasca de vreun fel, pe CB imi aparea sa apas ambreiaj + frana + Start si nu facea nimic, foarte bine mi-a picat si atunci. La a 3-a manevra am reusit. Deci personal mi se pare un mare fass si incurca lume acest sistem, iar cine spune ca nu exista uzura pe motor si alte piese adiacente lui, se inseala.

Daca ar fi pe sosele macar numai de la Euro 5 in sus si fara SS functional aerul ar fi mult mai respirabil (asta implica evident ca baietii ce anuleaza DPF-urile sa se opreasca a o mai face, iar RAR-ul sa execute mai multe controale in trafic strict pe aceasta tema cu consecintele de rigoare asupra celor care se cred mari jmecheri, intrucat aceia sunt adevaratii poluatori).

 

 

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e vara (avand nevoie de AC) si pare ca e de stat la o bariera opresc direct motorul de la Start si tot acelasi lucru e de fapt.

De multe ori e super enervant sa tot apas butonul de dezactivare SS cand plec cu masina pe undeva si la fel de multe ori o fac dupa ce mi se opreste prima oara motorul (mai ales acum cand e vara, 30+ la soare, AC-ul nici nu a apucat sa se dezmeticeasca si motorul se opreste).

E adevarat, tine cumva si de un moft, dar personal vad mai multe beneficii cu sistemul OFF decat cu el ON.

Cum mentionam anterior, e mult mai grav sa anulezi DPF-ul dpdv al poluarii, practic masina devine non-Euro in contrast cu specificatiile tehnice mentionate in cartea tehnica, teoretic/practic nu ai mai avea voie sa circuli cu acel vehicul pe strazi intrucat nu mai corespunde normelor de poluare pe care a fost incadrat la autentificarea RAR.

In practica insa...

 

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...