Sari la conținut

Dezactivare Sistem S&S - Stop and Start


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 60
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Condiţii pentru repornirea automată a motorului: Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU este sele

Sau poti sa lasi masina asa cum a venit din fabrica si sa apesi butonul de dezactivare a sistemului de oprire automata la prima oprire in trafic a motorului. Evident tot enervant este dar nu la fel de

S&S nu are relevanta la consum, are însă relevanta la păstrarea unui aer mai curat în oraș. Eu îl vad ca pe o cheltuiala pe care mi-o asum pentru a-i deranja mai puțin pe ceilalți. În situațiile î

Posted Images

8 hours ago, yyy said:

Bună ziua.

Sunt un proaspăt posesor de DUSTER, 1,5dci, 109cp, LAUREAT.

Am o mică problemă cu sistemul START/STOP: nu mă încântă utilizarea lui. Aş dori să-l dezactivez. Dacă se poate, vă rog să-mi spuneţi şi mie cum se face.


 

Vă mulţumesc frumos.

Este pe undeva pe la macaronari (nu reusesc sa dau de ea), o explicatie cum se poate anula definitiv tampenia asta cu ajutorul unui releu...pe mine in schimb m-a disperat in primii 500 de km,cea mai mare si cretina functie pusa aiurea pe duster de marele Dorel si anume asistenta de plecare in panta!
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ironia face ca senzorul ala e "made in Italy".

Semnal "capota deschisa" -> Stop&Start dezactivat..        ce tot releu' lu' pește prajit sau nu ș' ce setari ?!

Simplu, curat, fara efecte secundare si complet reversibil.

119ba0n.jpg

 

 

 

Ce probleme ar putea pune asistenta de plecare in rampa?

 

 

 

 

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vă mulţumesc frumos pentru sfaturi.

De buton ştiam şi eu. Mă interesează ceva permanent. Am înţeles treaba aceea cu senzorul. Am să mă gândesc la acest lucru. M-aş fi aşteptat să fie ceva în genul activării închiderii centralizate la plecarea de pe loc: cu motorul pornit - apăsare minim 5 secunde pe buton şi gata.

Vă doresc drumuri lugi şi bune fără probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Definitiv, printr-o apasare de buton, nu. Eventual, ca o idee un pic traznita, unesti cele doua contacte printr-un fir pe care atasezi un intrerupator si pe care-l fixezi unde vrei, teoretic si-n bord :)

Am inteles ca se poate dezactiva permanent si cu interfata Derelek.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Dar daca se inlocuieste butonul acela de start/stop cu unul similar cum ar fi cel care blocheaza geamurile ? Practic este acelas buton dar avand posibilitatea sa l lasi apasat si asa functia respectiva sa fie anulata tot timpul

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Butoanele sunt codate fizic, nu poți pune alt buton în locul celui S&S, nu intră - e valabil pentru toate butoanele.

2. Butonul original dă impuls, un scurt (cum vrei tu) = eroare stocată + eventuali martori aprinși

3. Senzor capotă, modul electronic sau dezactivare permanentă.

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Killer82 changed the title to Dezactivare Sistem S&S - Stop and Start

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...