Sari la conținut

Tutorial montaj carlig remorcare Dacia Duster 7 si 13 pini


Postări Recomandate

tardiv raspund si eu cu o justificare - carligul de remorcare original (nu gat de lebada) iti permite reglajul pe inaltime al cuiului de remorcare. Daca ai felurite remorci s-ar putea sa-ti fie de folos....

Priza OEM de la Renault are alimentare cu 8 fire fata de 7 cat au toate prizele din comert (am luat vre-o 2 zise profesioniste - niste vrajeli). Al optulea fir taie stopul de ceata de pe masina si-l lasa aprins doar pe cel de la remorca. Crede-ma cu vrei sa mergi la drum lung cu lumina de ceata a masinii reflectata de remorca....Pana la urma tot priza originala am reconditionat-o si am remontat-o, pana fac rost de una OEM.....

La 13.12.2017 la 18:44, Shaq a spus:

Am si eu o intrebare, nu stiu pe ce masina vrei sa montezi, dar de ce te complici sa montezi original?

tardiv raspund si eu cu o justificare - carligul de remorcare original (nu gat de lebada) iti permite reglajul pe inaltime al cuiului de remorcare. Daca ai felurite remorci s-ar putea sa-ti fie de folos....

Priza OEM de la Renault are alimentare cu 8 fire fata de 7 cat au toate prizele din comert (am luat vre-o 2 zise profesioniste - niste vrajeli). Al optulea fir taie stopul de ceata de pe masina si-l lasa aprins doar pe cel de la remorca. Crede-ma cu vrei sa mergi la drum lung cu lumina de ceata a masinii reflectata de remorca....Pana la urma tot priza originala am reconditionat-o si am remontat-o, pana fac rost de una OEM.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...
  • Răspunsuri 92
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Atasat aveti tutorialele Renault pt montajul carligului de remorcare (atelaj remorcare) pt Dacia Duster, versiunea cablaj 7 pini - ISO1724 si versiunea cablaj 13 pini - ISO11446.   Coduri :   -kit

si poza carligului galia

La rulota e musai de 13 ca să îți poata menține frigiderul pornit și sa îți încarce și bateria de pe rulota dacă exista. Lucrurile astea nu se pot obține cu priza in 7 pini + adaptor de la 7 la 13 pin

Posted Images

Teoretic, nu. Stă ascuns sub bară. ...

Poate doar să-ți ia puțin din unghiul de degajare. Acum, tu cunoști mai bine ce şanțuri treci. 😊

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 years later...
La 10.05.2011 la 11:18, dust3radmin a spus:


Povestea cu carligul pe care il am pe PH1, 2011. 
Initial nu m-am folosit de carlig ani de zile. 
apoi am pus bara metalica si am renuntat la el pentru ca aveam si un scurt undeva de imi statea marsalierul aprins. 
Descoperisem ca scurtul era undeva in priza, oxidata toata. Am anulat priza si gata cu povestea initiala.

IMG_0461.jpeg.3d493165872cd4897f95f9e188a1a1e7.jpeg


M-am intors la carlig dupa ce am renuntat la bara si am reusit, cu ajutorul unor crengi, sa dau jos bicicleta de pe plafon. 

Am cumparat o noua priza, montata corespunzator, dar nu functioneaza in totalitate. Nu am actiune pe marsalier, pozitie si semnal dreapta. Partea stanga functioneaza perfect, plus frana pe amandoua lampile. 
La montarea prizei observasem ca unele cabluri erau usor oxidate in partea de inceput, dar am curatat cat am putut de bine.
M-am gandit sa nu fie afectate mai departe asa ca am cumparat o noua instalatie. Cu gandul de a o monta in locul celei existente, macar pana la calculator. Doar ca aici m-am blocat cumplit. Nu gasesc pe nicaieri combinatiile cablurilor care intra in calculator ca sa stiu cum sa pun noile culori. Firele care intra in calculator sunt diferite de cele din schema de montaj pe care colegul a postat-o in mesajul de inceput. 
 

13E38F27-FD01-4748-B761-BF4F93B5E873.thumb.jpeg.865d43d71adca3ce5fe18dfcd1c14d0a.jpeg

Daca are cineva idei, va rog sa ma ajutati. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...