Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 514
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

Salut

Am 136000km,gazul e pus de la 60000km,totul este ok ,schimbat rampa de injectoare pt un injector defect si pompa de benzina ,proprietarul anterior nu a pus releu pe ea .

Consum pe oras ,alergata , 15l/100km  (GAZ) 13l/100km afisat pe CB

MOTORUL OK

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 82 mii, gpl de 14 mii . Tomasetto stag 4 Qbox Plus.  Am primit recomandare pentru alimentare  preponderenta la Rompetrol. La 12 mii primul incident, nu mai cupla automat instalatia de GPL. Daca motorul ajungea la temperatura maxima, respectiv 4 liniute puteam sa o cuplez pe manual fara probleme. La service s-a constatat senzor temperatura decalibrat si piston electrovalva blocat de parafina. Schimbate pe garantie,  ( piston cu corp cu tot si senzor) instalatia merge foarte bine dupa revizie. Am primit recomandarea pentru alimentare de la Petrom. Vedem acum. Eu am revizia la 15 mii fara limita de timp pe GPL.  Motor k4m 606. PS: Am folosit benzina doar pentru pornire si  cateva urcari in rampe abrupte.

 

Editat de taviro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...
La 15.06.2020 la 9:35, t0rquemada a spus:

Trebuie lămurite niște lucruri:

1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo

1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1

2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Duster ph2

3a ai 16, 16v (H4M740) pe Duster ph3

2. există 1,6 16v cu gpl aftermarket, cod K4M606 euro 5

3. instalația LR are în unele calibrări, opțiunea să treacă singură pe benzină la x km/minute de mers pe gpl

4. instalația LR oprește pompa de benzină

5. instalația gpl aftermarket e configurata prost în 99% din cazuri, pentru că lenea e mare.

5a. se poate configura să treacă doar în sarcină pe gaz nu doar la prag de temperatură, se poate face trecere lină benzină gpl și retur, se poate trece în benzină după un prag de rpm/viteză

6. la instalația aftermarket, de obicei nu se pune releu de cutoff benzină, dar asta nu înseamnă că nu se poate monta

7. înainte de a modifica ceva, trebuie identificată instalația și căutată documentația la producător

Salut. Știi cumva dacă motorul h4m de pe duster 2 este în doua versiuni de putere 114 respectiv 117cp? Eu când am luat  duster ul 2018 scria 117hp.după ce s a trecut la norma eurk6b a devenit 114. Ce crezi?  Întreb ca parca as monta gpl și parerile sunt împărțite... Un duster facelift h4m 2016 cu gpl se pare ca ajuns la peste 200000km fără pb majore, în schimb unii zic ca au refăcut motorul după 80 000. 

Editat de Ady154
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...