Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

Buna seara,

 

Va multumesc pentru amabilitatea de a ma primi in rindurile dvs. Sint in cautarea unei masini, in speta Duster, si inca nu sint lamurit cu mine insami daca va fi 4x2 sau 4x4....mai am unele dubii privind partea de 4x4. La ora cind scriu aceste rinduri in Constanta zapada este pina la genunchi si chiar mai mult in parcare :shock:. Sint un fost posesor de Skoda Octavia II 1.6/102cp benzina si sa fiu sincer chiar nu stiu la ce sa ma opresc ca si motorizare in gama Dacia. Sa fie benzina, sa fie motorina....????. Ca si motoare, am condus Duster ph.1 90 cp diesel inchiriat, noul Logan tot diesel unul de 90 cp si unul de 75cp si sincer la consum am iesit foarte bine pentru stilul meu de condus si la nr de km facuti. Nu sint lamurit pe deplin cu filtrul de particule si cu turbina de pe motor, iar de aici apare inclinatia spre... benzina, plus ca stind mai mult pe apa anual fac in jur de 6800 - 8500 km.

Drept pentru care documentarea pentru noua achizitie continua.

Cu scuzele de rigoare pentru ca am postat destul de tarziu de la inscriere, va doresc La Multi Ani !, drumuri bune si fara probleme.

Editat de gabs
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Bine ai venit pe forum , alegerea motorizarii este destul de subiectiva, daca ma intrebi pe mine un diesel de 110 cp si 4x4 este varianta cea mai fericita dpdv consum , cuplu / putere, iar 4x4 mi se pare cam obligatoriu daca vrei un Duster, asa poti alege un Sandero daca vrei doar 4x2, mai ales ca iesi ceva mai ieftin. In orice caz, bine ar fi sa faci un testdrive.Spor la alegere!

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ignorand posibilele probleme la motor, dar la cati km faci pe an nu cred ca o sa ai vreo una pana vinzi masina. Vezi care e dif. de pret, si calculeaza in cati km amortizezi investitia in diesel. Apoi, eu personal prefer 4*4 din principiu, e suv, atunci sa fie si cum trebuie. Stau in galati, si pot sa zic ca n-am dat deloc la lopata, spre deosebire de vecinii mei :) unde vad zapada mai mare, acolo o bag :)

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand dieselul cu optiunea 4x4, dar nevoile tale si rulajul anual iti vor indica varianta optima. La ce este acum in tara, 4x4 reprezinta un mare avantaj. In plus, daca alegi varianta 4x4 poti opta pentru trei moduri de transmisie:

a) tractiune fata;

B) 4x4 automat (tractiune fata si la nevoie intervine si puntea spate in mod automat);

c) 4x4 permenent care functioneaza pana la 80 km/h, la viteze mai mari trece in 4x4 automat.

Iti sugerez si eu sa testezi mai multe variante, dupa care pixul pe hartie pentru calcule economice.

Bafta!

Editat de Sebastian81
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diesel daca faci multa autostrada, in sensul ca ai o mai mare autonomie. Una e sa te opresti o data la mia de kilometri si alta e sa iti calculezi opririle la fiecare 3-4-500 km. In rest, daca faci o comparatie intre consum/pret achizitie/intretinere, ce iei pe mere dai pe pere.

 

Fara 4x4 se poate trai, da cu.. merita, m-am convins de asta in ultimele 10 zile.

 

Ar mai fi o posibila restrictie: nu stiu cum o ia dieselul la -27 grade. Benzinarul porneste la fel ca vara.

Editat de Stef13
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...