Sari la conținut

Postări Recomandate

Imi amintesc cand dupa lungi teste in care mecanicu zicea - uite ce bine arunca popma de motorina, e buna! - si eu l-am intrebat daca e normal sa curga asa mult inapoi... - nope!... si am tras de arc sa il mai "intarim" iar dupa 3 luni de zile iarasi s-a lasat si a reaparut problema. Pana nu am schimbat pompa tot se mai dezamorsa alimentarea cand avea ea chef - 1 pe luna.

 

Interesant e ca un Duster din India 1.6 de 2,5 ani are aceeasi problema. Sunt aceleasi pompe peste tot in lume?

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@iuli23: Sfatul meu! NU mai folosi acel spray de pornit decat in situatii critice, cand ramai cu masina blocat pe undeva si nu vrea sa porneasca sub nicio forma. Am vazut motor impachetat la un Passat

Am si eu o mentiune. Numele topicului este gresit in acest caz, correct at fi Probleme pornire Duster cu GPL. Mentionez, urmarind mai multe forumuri Dacia si Duster prin Europa; ca GPL-ul cauzeaza o

Topicul e bun pt ca era o problema stiuta pornirea la benzinare. Ultimul caz relatat are si GPL, eventual asta merita extras in topic separat.   (Offtopic) Intr-adevar daca instalatia e montata aiur

@Señor Stiu sa folosesc acels spray, nu dau si nu am dat mult ( stiu ca daca dai la gramada porneste de-i sare distributia). Am dat atat de putin incat abia pornise. Cat despre instalatie ( nu-i cea mai cea, este de buget 2500 lei ) dar de la la 60 k de cand am pus-o pana acum la 130 k nu mi-a facut probleme. Problema a reaparut astazi. Masina porneste repede daca tin pedala dea accelertie la podea si ii dau 2 3 pedale... Am constatat ca daca opresc masina cand merge pe gaz porneste mai greu decat atunci cand am mers pe benzina si am oprit o pe benzina. Cat despre topic Atat timp cat scrie probleme pornire si nu este specificat motorina sau benzina am zis sa nu deschid altul aiurea. Am zis si eu ca descopera mecanicii ceva dar m-au rezolvat cu reset calc injectie :getlost: .Bujiile au cam 20k urmeaza sa le schimb peste 10k odata cu distribtia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Revin cu aceiasi problema. Ori cei de la dacia/renault sunt incompetenti ori dusteul are tehnologie extraterestra si nu-i dau de cap. Masina porneste f greu dimineata, tin cheia 6-10 secunde pana o ia si mi s-a aprins si martorul portocaliu Check engine....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...