Sari la conținut

Postări Recomandate

Ca sa pornești direct în gaz, în funcție de instalație, pui contactul, o treci în benzina, iei contactul pentru citeva secunde, apoi cu contactul pus tii apăsat butonul de gaz pina trece total în gaz. După asta o poți porni direct în GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@iuli23: Sfatul meu! NU mai folosi acel spray de pornit decat in situatii critice, cand ramai cu masina blocat pe undeva si nu vrea sa porneasca sub nicio forma. Am vazut motor impachetat la un Passat

Am si eu o mentiune. Numele topicului este gresit in acest caz, correct at fi Probleme pornire Duster cu GPL. Mentionez, urmarind mai multe forumuri Dacia si Duster prin Europa; ca GPL-ul cauzeaza o

Topicul e bun pt ca era o problema stiuta pornirea la benzinare. Ultimul caz relatat are si GPL, eventual asta merita extras in topic separat.   (Offtopic) Intr-adevar daca instalatia e montata aiur

Raspunsul celor de la service dupa ce nu au gasit nici o eroare nimic la masina a fost : Motorul s-a inecat pe benzina si calculatorul de injectie invatat predominant pe gaz a fost dat peste cap si nu mai putea porni pe benzina :frantics: . Refertor la pornirile greoaie la cald , ar fi devina GPL-ul pentru ca nu merg destul de mult si pe benzina. Calculatorul de injectie isi prestabileste el cica o harta in timp si motorul pornind pe benzina se chinuie putin. Sfatul lor sa merg mai mult pe benzina. 80 de lei diagnoza si resetarea calculatorului de injectie. Vad daca mai face figuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mentiune.

Numele topicului este gresit in acest caz, correct at fi Probleme pornire Duster cu GPL.

Mentionez, urmarind mai multe forumuri Dacia si Duster prin Europa; ca GPL-ul cauzeaza o serie ( as spune 50% ) de nemultumiri din partea participantilor. Motivele sunt diverse,instalatia, montajul, reglajul, service-ul instalatiei, exploatarea ei etc. etc. si in foarte putine cazuri masina care a dat numele acestui forum .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Topicul e bun pt ca era o problema stiuta pornirea la benzinare. Ultimul caz relatat are si GPL, eventual asta merita extras in topic separat.

 

(Offtopic) Intr-adevar daca instalatia e montata aiurea, cu diverse componente "de buget" (si injectoarele GPL "de firma" sunt f scumpe), calitatea gazului nu e ok, starea sistemului de aprindere nu e impecabila, plus exploatarea (nu se merge mixt - si pe benzina) pot sa apara multe manifestari.

GPL e mai "sensibil" si orice mica anomalie se simte mai pronuntat ca pe benzina.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@iuli23: Sfatul meu! NU mai folosi acel spray de pornit decat in situatii critice, cand ramai cu masina blocat pe undeva si nu vrea sa porneasca sub nicio forma. Am vazut motor impachetat la un Passat CC de cineva care a dat cu sprayul ala mai mult decat trebuia. Si pe frig, cand nu simti degetele, nu stii cum ramai cu mana pe butonul ala. Este destul de riscant.

 

Si a mea pornea foarte balbait asa in primele zile cu frig, si vreo 20 de secunde tremura rau pana se stabiliza ralanti-ul.

La service mi-au gasit 2 bujii incandescente arse... puse la baterie, nu se aprindeau. In bord, martor - lipsa! 6 ierni au tinut cu brio.

 

Dar la tine nu este cazul, fiind benzina aspirat. Verifica pe un tester injectoarele, daca au valori optime, verifica bujiile, si vezi sa nu ai vreo obturatie pe admisie.

Sunt multe cauze, trebuie verificata calumea. De exemplu la un opel 1.6 16v nu pornea ca lumea din cauza pompei de benzina din rezervor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...