Sari la conținut

Duster - Maner Pe Plafon La Sofer


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 36
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare Dusteristi,     Nu stiu altii cum vad problema asta la volan, insa mie imi mai amorteste mana stanga la drum lung sau trebuie sa evit pragul plin de namol si sa ma salt inauntru cu Dusteru

Alternativă utilă la mâner ar fi suportul de ochelari

Mânerul a costat 15 lei (origine),  Îți voi lăsa în privat nr de telefon de unde l-am luat. Montajul eu l-am facut, dar trebuie lucrat cu atentie deoarece acolo este si airbag-ul. Bafta!

Posted Images

Lichidul antirugina pensulabil am avut cam jumate de cutie disponibila caci restul folosisem pe Tamburi/fuzete spate. A fost indeajuns - pe DPF nu am dat prea multa antirugina ca nu stiam sigur daca rezista fierul rezultat din reactia rugina/fosfor la temperaturile de DPF. Restul tobei a lasat-o glazura (face in 15 min reactie cu umiditatea din atmosfera si transforma rugina in alt compus chimic feros dar nesolubil).

 

Cat despre Spray - mi-a mai ramas mai putin de un sfert.

 

Cand va bagati pe dedesubt (eu am slatat-o pe 2 randuri de caramizi) sa aveti grija sa fie putin vant/briza si preferabil umbra... si sa dati in jeturi mici de pe ambele parti ale tevii. Dupa ce se usuca se poate acoperii pe ici pe colo cu carpe si da cu spray negru pe elementele de suspensie in caz ca le-ati facut argintii :)

 

Dupa operatiune am spalat-o ca sa fiu sigur e totul ok - avea un praf fin pe margini, ca nu a batut vantul la mine.

 

Eu am dat si pe diferential, pt ca la Duster mereu se vad ... toate atarnand pe la spate :) macar acu sa fie ca noi.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mereu caut varianta cea mai simpla si ieftina si testata de mine (*pe Skoda, fara tratare rugina, a tinut insa nu impecabil... sa vedem acum)... :)... de s-a enervat si Planetara cand i-am zis ca "never" o sa accept eu status-quo-ul de "SUV" si preturi de fabrica unde nu e cazul.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legende....la mine sunt fixe, vezi pozele ca sa intelegi cat de banal este, nu se observa nici o diferenta. De ce sa nu iti rezolvi si plafonul cu mastic si antifon? De ce nu ai face asta? Se incinge mai greu acum si e mult mai teapan si antifonat.

 

Dar da.... poti sa montezi si fara sa dai jos din ce stiu eu, se scoate si indoaie usor, verifica cu cei de la service. Totusi eu recomand sa faci o treaba buna si completa.

http://forumduster.r...4940#entry54940

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca stie cineva vreau si eu codurile pentru suruburile de prindere ale manerului de viraj si pentru piesele de plastic care se monteaza pe armatura plafonului si in care se insurubeaza acestea. Mi-a venit manerul si...ma uit la el :-(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...