Sari la conținut

Duster Masina Pentru Romani?


Postări Recomandate

Cât despre diferențele de calitate de fabricație în funcție de destinație, zero. Linia de fabricație este una singură. Toate sunt la fel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 93
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

astea is basme si povesti...asa era pe vremurile trecute.   acum Dacia e detinuta de Renault, care Renault, ne place sau nu, lucreaza in stil occidental. Adica lucreaza dupa niste norme/standarde, t

Este foarte interesanta mentalitatea romanilor vs straini referitor la dacii, daca te uiti pe forumuri din afara, din diverse tari, gasesti cei mai mult oameni multumiti de dacia, chiar daca pentu ei

Nu e ma vorba de PR. Io nu am nici un incentiv de la Dacia sa afirm daca is multumit sau nu de masina. M-am inscris pe forumul asta sa schimb opinii, probleme si solutii cu cei de aici. Daca vroiam sa

Posted Images

Daca citesti cu atentie, se poate face diferenta intre masini, pe aceeasi linie de fabricatie, pur si simplu prin alegerea reperelor de pe banda de aprovizionare. Chiar daca noi avem impresia ca toate ies la fel.... Doar unele dintre componente intra la astfel de selectii, nu toate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca am citit cu atentie.

Detaliile tehnice si argumentele economice aduse de @kidu sunt, cel putin pentru mine, mult mai credibile decat teoriile legate de o presupusa conspiratie a francezilor de la Renault impotriva romanilor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da colegu @i96nds, io nu contest ce zici tu... dar totusi... io ma intreb:

 

Ce treaba are toleranta de 0.1 sau 0.6 cu faptul ca Dusterul pt RO nu are antifonare? Sau mastic pus cum trebuie pe la fetele de usi? Ala de DE are asa ceva? Si nu tot Dorel de la Mioveni le monteaza? Se fac probe cu decibelmetre sau furtune cu presiune si in functie de scurgeri sau zgomot se trimite masina in RO sau in DE? Sau in baza unor comenzi concrete pe coduri de culoare si nivel de echipare, cum explica @kidu ?

 

Sau daca e masina pt DE il pune pe Dorel sa refaca masticul? Sau o livreaza asa si... o repara la dealer/service in DE, daca cumva se plange Herr Proprietarr ca ploua in Das Auto? Cum fac dealtfel pe la noi prin batatura, ma refer.

 

Intreb de antifonare si apa de ploaie pt ca astea par sa fie bugurile critice la Duster, mai ales in postarea initiala despre "cotetzul cu pureci". Axele cu came sau sau cuzineti de palier, unde chiar conteaza cote d-alea de care zici tu, astea deja is detalii nesemnificative - mai ales daca vinzi masina dupa 5 ani si 100.000 km...

 

Oricum discutia e cumva similara cu unele avute acum cativa ani cu Megane-ul sedan, care e clar doar pt piata estica, ca nemtii nu cumpara sedan decat premium, in rest combi sau hatch... cati nu au zis ca is cele mai de cacao, cat de prost sa fii sa dai 17.000 coco pe un Renault, facut in Turcia, etc... uite ca si ala are peste 160.000 km in regim de semi-abuz + durere la banana si merge de rupe, schimbat doar consumabile la el... deh... masina pentru estici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Cât despre diferențele de calitate de fabricație în funcție de destinație, zero. Linia de fabricație este una singură. Toate sunt la fel.

Corect si spun asta pentru ca la masina mea Dacia Duster Family Special Edition cumparata din IT,am gasit urmatoarele probleme acceptate de mine ca sa nu astept aiurea 4 luni de zile,probleme pe care pana si Stevie Wonder le-ar fi vazut daca era sa-si cumpere masina asta:

1.Mega joc la parasolar sofer in acel clips unde se prinde in partea dreapta spre oglinda (apropo asta facea zgomot la hopuri plus nemernicia aia de piesa din exterior partea de jos parbriz!)!

2.Grila de sub stergatoare in partea soferului are ultimile doua cleme de plastic mai sus,deci grila nu este aliniata cu "jgheabul" de scurgere a apei,acela (din tabla) de sub stergatoare sau poate marginea lui este mai jos si trebuie tras de el in sus pentru a fi aliniat!

3.Pe usa pasager dreapta spate in partea de jos,doua mici unflaturi din fabricatie,lasate asa neajustate probabil au spus ca se va monta bandouri si nu se mai vad!

Deci niste chesti care nu au ce cauta pe o masina noua vanduta afara!,

Ps:Pentru ultima chestiune despre care pun intrebari pe capete si italienii pe diferite social network,am aflat raspunsul :ermm: ...ca de fapt piesele alea despre care ma plangeam si eu anul trecut pe ca sunt nevopsite si ruginite,de fapt asa vin ele ca sunt din otel Cor-Ten!

Editat de TheVolverine
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...