Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 97
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ok, ok... tu te bucuri acuma dupa ce ai avut motorul schimbat. Ai trecut hop-ul sa zic asa...   Dar daca o privesti obiectiv, ca si cumparator, atunci cand esti pus in fata alegerii, nu cred ca vei

1. Sunt, probabil primul posesor de motor 1.2 tce euro 6 4x4 de pe forum . 2. Sunt foarte multumit de masina si daca maine cineva imi ofera un diesel nou la schimb, as refuza. 3. Ar fi bine sa post

Eu sunt constient ca motoarele de pe Duster sunt subdimensionate (si benzina si dieselul). Am zis asta de cand a aprarut Dusterul. Ca am avut oportunitatea sa iau unul sh la un pret mai mult decat ok

problema este alta,te trateza ca pe un print pana semnezi contractul de livrare si dupa,se uita cu curul la tine,la fel si cand apelezi la service.

eu am cumparat pt firma Dacia,sincer mai mult pentru pret nu de patriot,dar in Germania se comporta altfel cu tine,fie ca cumperi Dacia sau Mercedes,si acolo Dacia nu se joaca cand vine vorba de client.saptamana viitoare ajung prin Germania si chiar o sa ma interesez de ce s-a intamplat cu cei care au avut probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As fi vrut sa raspund dar mi-e ca as continua offtopic-ul... Poate ar fi bine sa se continue discutia despre Germania versus Romania la Diverse? Sau la ala mai vechi despre clisee si prejudecati... Zic si eu...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zic si eu niste pareri:

1. ati auzit in Germania sau Franta sa fie rechemare pt problema cu debitul de aerul conditionat? Eu nu, desi despre problema am citit pe forumurile lor

2. intamplare recenta (de acum 2 saptamani): nasul meu care lucreaza in Germania a cumparat un Maseratti SH de la o firma de SH, care i-au dat garantie 1 an la Maseratti cu conditia sa faca atunci revizia la reprezentanta Maseratti. A fost, a facut revizia: schimb de ulei, filtre si bujii - 1500 euro. Dupa cateva luni ii pusca o teava de la circuitul de racire la 260km/h pe autobahn de umple autostrada cu abur - duce masina pe platforma la Maseratti, care ii spun: aaa, pai teava aia nu e acoperita de garantie ! Germania... nu Romania. Asa ca omul, roman fiind, si-a comandat teava, a demontat jumate' de motor, ca teava era undeva sub galeria de admisie a motorului Ferarri V8, si a schimbat-o in regie proprie, ca nu era sa mai dea cateva mii de euro la Maseratti

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cati dintre romani lucreaza cu nemti. Daca ar lucra ar vedea ca nu e chiar asa cu germania. De multe ori sunt mai lenesi, mai mincinosi si mai corupti decat romanii. Diferenta este ca in presa germana nu ajung scandalirile ca la noi.

Editat de capone
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cati dintre romani lucreaza cu nemti. Daca ar lucra ar vedea ca nu e chiar asa cu germania. De multe ori sunt mai lenesi, mai mincinosi si mai corupti decat romanii. Diferenta este ca in presa germana nu ajung scandalirile ca la noi.

Foarte bine punctat!!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...