Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Si eu astept sa vad modul in care se va rezolva problema ta Stefane.Te inteleg perfect in privinta insistentei cu care-ti sustii cauza .Pana la urma toti,sau aproape toti, cei care suntem membrii acestui forum avem ceva in comun:suntem clienti Dacia!Unii mai multumiti,altii mai ghinionisti...!

Eu unul,chiar astept cu nerabdare sa apara noul Duster care se pare ca va fi lansat in primavara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

 

 

 

Aici si eu zic ca e greu de urmarit cum s-au intamplat exact evenimentele. Ca atare, Stefan si eu te rog sa sa completezi firul evenimentelor asa cum au fost ele, daca acestea nu influenteaza un eventual proces. Trebuie sa tii seama ca acesta este un care sustine Dacia, unul din sponsorii oficiali al IND-urilor. (http://autostiri.ro/...alnire-la-bran/)

Ai gasit un articol si... gata, stii tot!

In materie de IND-uri, mai trebe studiat si... invatat! Dar, nu dezvoltam aici subiectul ca... nu-i de dezvoltat!

Am zis, cateva posturi mai in spate, ca... cineva care se apuca sa comenteze citind doar doua pagini...

Firul evenimentelor se poate citi si pe alte topicuri dedicate 1.2 tce cu GPL (sau LPG)

Dar deh, astia mai batrani, ce ne facem veacu' pe acest forum , l-am cam cetit din scoarta-n scoarta si... cunoastem subiectele

 

 

Exagerezi, avand in vedere latenta cu care se misca lucrurile faptul ca Stefan incerca sa obtina un raspuns oficial nu cred ca "bate din picior"

 

Si eu astept pozitia oficiala a Asociatiei Club Duster, mai ales ca in viitor am de gand sa intru daca se poate in acest club. Mai ales ca urmatoarea masina va fi tot un Duster, o masina superba pentru mine

Raspunsul OFICIAL de la Asociatia Club Duster (care este o asociatie NON-PROFIT, nu o asociatie caritabila/de intr-ajutorare/binefacere) o sa vina in termenii si conditiile stabilite de membrii acesteia si... bineinteles, de Statutul Asociatiei, de Regulamentul de Organizare si Functionare si... nu in ultimul rand de legislatia in vigoare!

Iar, faptul ca de pe 30 Octombrie (data cereri pe toate caile) si pana in 3 Noiembrie, a intrebat de 4 ori (fara a socoti si Facebook), se numeste asa cum a subliniat si colegul @fnicolau!

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai gasit un articol si... gata, stii tot!

In materie de IND-uri, mai trebe studiat si... invatat!

 

Nu stiu ce vezi tu ca ar trebui invatat si studiat. Eu am citat doar un articol. Si sincer imi pare rau ca firma mea preferata nu mai sponsorizeaza aceste intalnari.

Chiar sunt curios de raspunsul OFICIAL .

 

In mod normal, ca sa respectam regulamentul forumului firul evenimentelor ar trebui sa se desfasoare aici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt mai nou, ai dreptate, si nu am apucat sa rasfoiesc tot forumul. Din cauza asta l-am rugat pe Stefan sa faca o sinteza in acest topic sa intelegem si noi mai bine realitatea si nu diverse interpretari.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am fost destul de clar in ultimul rezumat. In ceea ce priveste disparitia a 1.1 litri ulei, am revenit si am adaugat ulterior detalii suplimentare. Reiau acum pt ultima data acest moment: constatat 200 ml ulei, pus 4.7 litri, rezolutie Dacia de masurare, golit 3.6 in loc de 4.7 toate astea de marti pana vineri cu masina nemiscata din service! Clear? Cel din service chiar zicea ca ar trebui sa refuze iesirea masinii din service pt ca ajung in oras cu motorul calat (service-ul este la 5 km de oras). Tocmai de aceea ma enervam si le ceream explicatii despre unde dispare in halul asta acest ulei. Le ziceam ca vreau sa exclud posibilitatea nepunerii din start a cantitatii de 4.7 ceea ce intra in sfera penalului. Tot in aceeasi sfera cred ca intra si disparitia instantanee fara explicatii desi exista "suspiciuni" de cauze ale consumului excesiv de ulei ale acestui motor! Si da, ma opresc aici cu detaliile. Stiu, des am facut opritul asta, dar consider ca faptic v-am zis tot, datele detinute de mine fiind totusi cele ce vor fi folosite in proces, dar este trist faptul ca Dacia si Renault cunosc aceste date dar se fac ca ploua!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stefane...parerea mea este ca iti pierzi vremea,asteptand sa te ajute cineva. In primul rand trebuia cei cu aceasta mot. sa vina langa tine(ca nu se stie niciodata) si in al doilea noi toti dusteristii. Dar noi suntem romani (deci suntem dezbinati). Dacia daca era o firma asa de mare cum vrea sa para, va chema pe toti la masa si suportati cheltuiala in funtie de venituri. Corect era ca dacia( aici ma refer si la dealer) si firma de gpl suporta plata mot. si tu manopera de montat si nu mai avea bataie de cap si nici reclama negativa.Eu iti urez bafta la proces si sa ai argumente strong, sa castigi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca Stefan nu isi monta instalatia GPL (moment in care toti cei carora le cere acum ajutorul i-au recomandat sa nu o faca cat timp masina e in garantie) acum nu avea nevoie de ajutorul nimanui si avea de mult motor nou pe masina. Corect este ca asumarea unor responsabilitati si riscuri (la acel moment cam asta declara Stefan, ca isi asuma decizia si urmarile ei) sa fie pana la capat. Cam despre asta e discutia aici.

 

Si eu ii urez succes, si sincer ii doresc sa isi repare/inlocuiasca motorul fara nici un cost din partea lui.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...