Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

Cu cafeaua era o presupunere, o bere nu iti oferea ca erai cu masina :)

 

Bine ca ti-a scos ce era in plus. Eu as mai fi scos încă juma' de pahar si ajungea 2-3 mm sub indicatorul de max de pe joja.

 

Sa nu uit: Si mai important e ca Dacia va avea încă un + 1 la count-ul de masini revenite la scos ulei. Asta ar trebui sa aibă un efect la un moment dat asupra lantului de montaj-pregatire-livrare si viitori posesori sa nu mai afle de pe forumuri ca au prea mult ulei si ca "merge si-asa". Noa, la asta e bun feedbackul. Faza initiala de care am zis, ca eu as fi scos cu seringa, era OK atata timp cat ii sunam dupaia, sa se mai deschida vreun ticket, ceva. Trebuie spus.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul l-au scos pe dedesubt, dand jos scutul metalic si slabind usor busonul. Le-a fost teama sa nu scoata prea mult. Si-asa nivelul pe joja este extrem de greu de verificat la motorul asta cel putin, trebuie incercat de mai multe ori si privit foarte atent, din mai multe unghiuri, ca sa-ti dai bine seama.

Legat de feeback, la alte case sesizarile nu se lasa cu nicio urmare, de asta n-am tras prea multe sperante. Ideea era ca ai nimerit-o bine, la detaliu :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu ti bati capul cu acel consum urban dar poate reusesti sa postezi un consum dupa circa 50km facuti strict in oras.

 

Trimis de pe al meu X1_Soul_Xtreme

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi! Foliile si montajul au costat 350 lei, cu firma autorizata si bon fiscal.

 

Stiu ca nu ti bati capul cu acel consum urban dar poate reusesti sa postezi un consum dupa circa 50km facuti strict in oras.

Asa-i, eu nu-mi bat capul, tu ma bati la cap cu consumul :)

 

Hai ca am facut oleaca de ordine in bonurile de benzina de pana acum si incerc sa te lamuresc, chiar daca, avand in vedere ca esti obisnuit mai mult cu motoare diesel, s-ar putea ca realitatea cruda sa te doara :)

 

Imediat ce am luat masina, evident ca i-am facut plinul.. Urmatoarea alimentare (dupa primul plin facut la ridicarea masinii) a venit la 162 km parcursi in regim urban, asta insemnand mers cu viteza mica (50-60 km/h), opriri la semafoare si treceri de pietoni cam din 200 in 200 de metri, motorul tinut mereu pornit (urasc functia start-stop), demaraje direct dintr-a doua, slalom printre masinile scolilor de soferi, schimbari dese intre treptele 3-4-5, modul eco oprit fiindca ma limiteaza la demaraje. Asadar nu-i un regim de mersul piticului sau in care sa fi stat zeci de minute pe loc in cozi à la Bucuresti, dar nici chiar plimbare de duminica. Au intrat 15.17 litri, asadar iese un consum de 9.36 litri/100km.

Am parcurs apoi 364 km din care circa jumatate in acelasi regim ca cel descris mai sus, iar cealalata jumatate pe drumuri nationale, cu viteze intre 80 si 110 km/h. Am refacut plinul cu 26.98 litri benzina, deci ar veni un consum de 7.41 litri/100 km.

 

Plinurile au facute la aceeasi pompa, de la aceeasi benzinarie (Socar, benzina Nano 95) si m-am oprit intotdeauna la "al doilea tzac".

 

In concluzie, cum observase deja un coleg, consumul pare sa fie mai mare cam cu 1.5 litri fata de motorul diesel. La 10.000 km ar insemna 700 lei in plus (160 euro). La un asemenea "dezastru" financiar, vestea buna e ca nu trebuie sa-ti faci probleme in privinta demarajelor si a depasirilor. Motorul trage excelent de la 1700 rpm. In plus, e foarte silentios.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru toate detaliile! Nu te mai bârâi la cap pe viitor! Ce oameni sensibili! :)

 

 

 

 

 

Editat de Micutzu666
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...