Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

Stiam, am verificat si era 2.3. Pe stalpul masinii scrie ca ar trebui 2.1 bari. Oricum, mersi pentru atentionare.

 

Am fost la service sa verifice si ei uleiul. Dupa ce am asteptat jumatate de ora sa se raceasca motorul, au constatat acelasi lucru ca si mine, adica nivelul mai mare pe joja cu 1 cm fata de maxim, aceasta insemnand cica vreo 250 ml in plus. Prin urmare, m-au trimis cu eleganta la plimbare mi-au zis sa merg linistit ca nu e cazul sa scoata nimic, sa nu-mi fac probleme si sa mai verific dupa 1000 km.

 

Nivelul antigelului a coborat deja la numai 0,5 cm deasupra minimului, asa ca am luat 1 litru de rezerva. La fel, au zis ca e normal sa mai scada la inceput, cat e motorul in rodaj. Cica la toate scade.. Ok, mai urmarim.

 

Asa cum anticipasem, astazi am pus si folii Llumar cu transparenta 7% pe spate si >70% pe geamurile laterale din față.

Cat stateam in parcarea service-ului sa se raceasca motorul, i-am mai facut cateva poze:

 

 

fy1g5j.jpg

11kupdx.jpg

20pevj8.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

Arata bine alba cu geamuri fumurii ;)

 

Legat de ulei, cred ca problema cea mai mare cu lichid peste nivel e iarna (ulei vascos, orificii mici, presiune mare...) dar sincer nu as merge asa cu ea. As lua un furtun de acvariu si o seringa mare (de uz veterinar) si as incerca sa scot din ulei pe la joja, cate putin. E doar o parere...

 

@capone, multi posesori de 1.2 TCe au remarcat ca la livrare uleiul era peste nivel (din fabrica) - totusi nu inteleg utilitatea comentariului tau - ajuta cu ceva concret? Nu ma intelege gresit, dar e asa de usor sa critici sau sa fii ironic... hai sa incercam sa si contribuim cu ceva, nu?

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sau cand dai un ban 15.000..17000...,poate par putini pentru unii,ai pretentia ca acele chestii elementare la predarea masinii sa fie respectate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Corect - ar merita la faza asta scris la Vocea Clientului si întrebat ce recomanda Dacia in acest caz. E posibil sa il cheme service-ul la o cafea pe om si sa acoata ce e in plus (daca intervine producătorul in urma escalarii problemei).

 

Singurul mecanism de auto-reglare e feedback-ul.

 

Va rog sa ignorati faza cu furtunul de acvariu :) era partea mea de "mester" la vorbitor, nu se merita de aplicat la un produs nou asa ceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din motor; daca este sub minim sau peste maxim, sa apeleze la service si sa nu porneasca masina.

 

Da, e nasol ca cei din reprezentanta nu verifica ei nivelul la pregatirea masinii de livrare, dar responsabilitatea, din secunda in care ai semnat actele, ai luat cheia de la reprezentantul de vanzari, ai introdus-o in contact si ai pornit masina este in totalitate a celui ce isi cumpara masina. Nu comentez daca este corect sau nu, este scris negru pe alb si tu semnezi ca ai luat la cunostinta si esti de acord cu aceste prevederi.

 

O sa imi sariti in cap poate, dar credeti-ma, cand am avut problema mea, stiam pe de rost drepturile si obligatiile ce imi revin atat mie cat si service-ului si uzinei. Daca m-a ajutat treaba asta, las pe altii sa zica.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ar merita la faza asta scris la Vocea Clientului si întrebat ce recomanda Dacia in acest caz. E posibil sa il cheme service-ul la o cafea pe om si sa acoata ce e in plus (daca intervine producătorul in urma escalarii problemei).

 

2w3c9vn.jpg

 

De unde-ai stiut ca-mi vor oferi o cafea? :)

Asadar, vineri am trimis un email la serviciul Vocea Clientului Dacia, mai mult ca sa nu zic ca n-am bifat etapa aceasta. Astazi, incredibil, am primit un telefon foarte politicos de la reprezentanta. Dupa 20 de minute, masina era pe rampa in service. Langa ea, doi ingineri si un mecanic..Ulterior am fost chemat sa stau si eu langa ei. S-au scos 150 ml de ulei, intr-un pahar gradat, nivelul de ulei scazand la doar 2-3 mm mai sus de maximul jojei. Am convenit de comun acord sa lasam asa si sa revin dupa inca 500 km. Fisa de service n-a fost inchisa.

La doua ore dupa ce am plecat, m-au sunat de la Vocea Clientului. Erau deja informati despre cum a decurs tot dar au vrut totusi sa le confirm. Chapeau bas, Dacia, deocamdata.

 

7.8 litri/100km arata pe CB dupa 500 km, din care circa 300 km sunt facuti in afara orasului, in general mers constant cu 80 kmh, cu cateva depasiri si fara sa trec de 110 kmh. Curand o sa verific si la pompa.

 

M-am obisnuit si chiar imi place pozitia mai inalta la volan.

Apropo de volan, i-am pus o husa din piele la un atelier din zona.

2enm5tu.jpg

Imi place cum se vede dar mai ales cum se simte.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...