Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

Ce-i drept n-am luat Dusterul pentru mers pe autostrazi si drumuri spalate cu sampon..

Nu-i mare paguba schimbarea filtrelor de doua-trei ori pe an. Cel de aer poate mai mergea lasat dar m-am obisnuit sa-l schimb laolalta cu filtrul de polen. Oricum, vazand ce banet varsa altii in genul asta de vehicul, chiar nu ma mustra deloc constiinta sa-i schimb niste filtre mazace mai des decat banuieste producatoru'

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

Acum cateva zile mi-au sosit cauciucurile de iarna si jantele de otel. Eram orientat spre Michelin Alpin 5 dar pana la urma, citind si reviewurile de pe , m-am decis la Nokian WR D4. Au costat 431 lei bucata si au DOT saptamana 22 din 2016. Jantele sunt MW Gianetti, culoare argintiu, 170 lei bucata.

Marfa am luat-o de la sediul curierului, ca s-o duc direct la hotelul de roti. In portbagajul Duster-ului au mai incaput si anvelopele de iarna pentru Polo, deci pana la urma au intrat 8 anvelope, 4 jante.. si tot a mai ramas aproape jumatate de portbagaj liber :) Sa aiba parte numai de bine cine-o inventat hayonu' si scaunele rabatabile!

 

rhla8i.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prostia mea. Eram cu ochii pe ala din dreapta, cu Octavia, care ma inghesuia destul de tare si.. am comis-o ca un incepator cascat. Interesant ca Dusterul nu are absolut nicio urma. Văr'su de la Reno avea doar o urma neagra pe coltul barei. Nenea de la volan a fost domn, a zis ca-i raman dator c-o bere. N-a vrut nici macar sa-i las numarul de telefon.

 

Azi cred c-a fost ceva in atmosfera..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

9 luni si 8100 km. In toata perioada asta a fost nevoie sa completez de vreo doua ori cu antigel, circa 500 ml in total. Nivelul uleiului se mentine undeva la mijloc intre cele doua gradatii ale jojei.

Indicatorul de schimbare optima a vitezei o mai ia razna uneori; de exemplu, am 3000 rpm pe drum drept la mers constant si el imi cere sa retrogradez..

Alte cusururi nu i-am gasit deocamdata.

 

Astazi au ajuns barele transversale si cutia portbagaj.

Multumesc inca o data Killer82 pentru toate informatiile, m-au ajutat mult sa fac alegerea potrivita. Ai avut dreptate, e grea al naibii cutia. Am ridicat-o de unul singur ca sa vad cum arata pe plafon, dar a doua oara nu mai incerc fara ajutor, risc sa-mi rup spatele sau sa zgarii masina. Barele-s de calitate si usor de montat. Si nici nu arata rau:

 

118q4pc.jpg

2ew314n.jpg

2cqczg6.jpg

2vuddz7.jpg

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am mai observat ca GSI-ul se comporta ciudat doar atunci cand rece motorul.

 

Barele sunt din aluminiu vopsit. Desi le-am frecat un pic cu sistemele de prindere ale cutiei, vad ca nu au ramas urme pe ele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

1608 kilometri la bord. Uleiul motorului a devenit mai inchis la culoare iar nivelul acestuia este undeva la 2-3 mm sub nivelul maxim al jojei.

 

Nivel ulei masurat la 8300 km, dupa 2 saptamani de stationare in garaj.

30wqc8i.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...