Sari la conținut

Iesire De Primavara- 2016


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu va urez distractie placuta! Ca sa fiti in tema, aici e iesirea spre cascada Bigar a celor de la 100tracks.   Si cateva poze cu traseul pt. "orice" SUV 4x4:  

Venim si noi.   Cu mancarea carata dupa noi ar cam fi o problema, pentru ca trebuie sa stea in portbagaj o zi intreaga.

Hello. O sa venim si noi sambata, dar nu ramanem la cazare. Sa ne vedem cu bine!     Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted Images

Eu va urez distractie placuta!

Ca sa fiti in tema, aici e iesirea spre cascada Bigar a celor de la 100tracks.

 

Si cateva poze cu traseul pt. "orice" SUV 4x4:

 

 

Seba, nu speria lumea! :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am băgat tot pe Google dar la Street view si aparent drumul județean care-i principala arteră pe care mergem este rezonabil. Mai punem ceva stricăciuni de la ploi si inghet dezghet dar pare sa fie in continuare abordabil chiar si de Dusterele noastre. Decimerg precum aricii - cu grija

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni... pe traseul expus pe 100Tracks, cel de la Bigar...adica asta: http://mytrip.100tra...ascada-bigar/10 exista 2 zone problema:

 

1) de la Vila Klaus catre Poneasca nu exista drum public ci doar forestier (e lejer) prin Parcul National Semenic, deci legal nu e prea voie de circulat pe el (exista bariera in ambele capete ale drumului). Este vorba de DJ582D care se termina la Vila Klaus, si unii colegi de pe aci de pe au avut o "experienta" recenta legata de acest drum. Experienta nu este legata de offroad in sine...

 

2) la barajul de la Lacul 3 Ape (3Izvoare) NU se poate trece pe el legal. Este o ghereta si bariera pe baraj, este pazit in permanenta. Daca va puteti intelege cu jandarmul atunci se poate trece, daca nu, atunci nu exista nici o varianta de a merge spre Teregova direct (cel putin nu ptr Dustere sau alte SUV-uri). Dupa baraj, cum cobori spre Teregova este un drum de pamant prin padure care nu e tocmai "forestier pietruit", nu e ceva de speriat, dar in caz de ploaie sau umezeala devine "interesant".

 

O sa-l intreb pe Dorin care e faza cu traseul ala, adica cum e gandit traseul in punct de vedere legal, ca offroadistic e plauzibil Dustere

 

In rest totul e lejer, de fapt si zonele de mai sus sunt facubile dar cu rezervele descrise...

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ce se vede in pozele "spectaculoase" de la iesirea Trip 4x4 Bigar sunt niste "iesiri in decor" ale baietilor cu jucarii mari, adica nu sunt pe track-ul oficial, ci la joaca prin santurile de pe langa drum :fear:

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe facebook ca Rasty se pregateste cu lemne pentru un gratar pe traseu. Noi ce facem daca se opreste lumea la un gratar (banuiesc ca la Mocearu?)? Stam cu ei (ceea ce ar implica sa ne caram cu carne dar si cu niste gratare dupa noi ca nu va ajunge sigur pentru toti ce gratar aduc ei), sau ne continuam drumul spre mistret? Fiecare face cum vrea, dar cred ca ar fi bine sa stim care sunt grupurile (de grataragii si negrataragii). :)

 

P.S.: Tinand cont ca oricum se pleaca destul de tarziu din Buzau si gratarul ar fi o posibila intarziere in plus pe traseu, am vorbit cu 77Dan si noi doi nu ne bagam la gratar, venim pregatiti cu sandwich-uri pentru drum si ne pastram pentru mistret.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...