Sari la conținut

Postări Recomandate

Arata ca o jucarie de toaletat pomi dar poate sa taie un bustean cu diametrul de doua ori lungimea lamei, se gaseste si in varianta mai lunga.Jucaria a fost testata de catre baietii pasionati de bushcraft unde fiecare gram in plus conteaza la echipament.

Fierastraul taie usor il poate folosi si sotia, am fost multi dar ceilalti taiau restul copacului :)

Spre deosebire de maceta sau topor la folosirea aceste jucarii riscul de accidentare este foarte mic, pentru maceta si topor ai nevoie de putin antrenament sau risti sa ramai fara parti din corp.

Si fierastraul cu arc este ok, taie bine se poate aseza frumos in masina dar esti limitat la cursa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

Asta cu "poate fi folosit si de sotie" e sincer partea cea mai periculoasa dpdvul meu :D. Ca la cucuieti acolo daca nu iti place sandwichul facut de ea si o mai si pui sa tai busteni pt ca ai fost capsoman si nu ai intrebat pe unde s-o iei ai sanse mari sa te intorci (daca te mai intorci) fara componente esentiale ale corpului de i-l dai pe mana :D

 

Deci cu tot riscul atasat folosirii securii/toporistii eu am in dotare, in plus ca mai poti folosi securea si la batut tzarusi, chiar daca or sa iasa strambi de la cum ii "coafezi" cu toporisca.

 

Dar cum zicea cineva mai sus, sa nu o dam in forestiere ca nu e cazul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

vad ca aveti "emotii" legate de greutatea in plus de carat in masina cu ehipamentul de recuperare.... ultima oara cand am ramas impotmolit, aveam troliu, cazma, topor, sufe, toate rahaturile... si m-a scos un tractor... deci dupa mine, foarte important, foarte usor, si extraordinar de util: sa ai pus in torpedou vreo 30-50-100RON in bancnote mai mici, sa poti sa dai la vreun tractorist pe care-l gasesti la orice birt din orice sat.

De multe ori e varianta cea mai simpla si eleganta ... stimulam si economia locala (se intoarce in birt sa cinsteasca vecinii, ca o luat banii de pe un "orasean cu gip")...

 

Serios acuma, eram suspendat pe punti, nu aveam pomi/stalpi la indemana sa ma troliez (abia am ajuns la niste boscheti mai mari...pe care i-am smuls)... dupa 1ceas de chinuiala, m-am suit in masina colegului cu care eram, ne-am intors in sat, la prima casa am intrebat de tractorist...si asta a fost, 40RON si 20min ma tarziu am rezolvat balciul.

 

foarte util, dupa ce aveti o experienta de asta, sa pastrati un numar de telefon al cetateanului posesor de tractor/TAF... nu se stie cand mai ajungeti iar in zona respectiva ... economisiti timp pe viitor :-)

 

in caz ca nu aveti bani la indemana, macar o sticla de vodca/rom/tuica... la "nevoie" e buna si pentru uzul propriu, da poate fi folosita si ca "moneda" ptr plata serviciilor de tractare/recuperare :-)

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai semnal GSM poti sa ai mama GPS-urilor ca nu ai cum da de stire.

Eu am dormit pe Godeanu o noapte cu o farama de semnal GSM ( venea si pleca).

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

True :(

Da' si daca de la masina pana la tractor faci juma' de viata nu te vad bine.

Situatie ideala e sa nu ramai. Ca restu' oricum tine de abordare traseu si de cat de mare ai mancat cand ai fost mic...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...