Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

E cam mult spus reprezentanta :) cred ca e vorba de Arpi de la OffroadTuning care le importa, pe langa Warn, Horn si alte chestii de renume.

http://www.offroadtu...agon_winch.html

Eu am luat de la el o sufa branduita "DragonWinch" la un pret foarte bun.

Oricum poti cere detalii la telefon, omul are experienta si ma gandesc ca poate sa iti zica cam care ii treaba cu troliile, in functie de ce vrei sa faci.

 

DRAGON WINCH is composed of three commercial companies and the Foundation. Company's headquarters, service centre and the head research and development centre are located in Cracow

Deci da, polonezi baietii :) ... da' nu zice nicaieri unde ii fabrica :P

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata poza celui de 5000lbs seamana suspect de mult cu chinezariile pentru ATV-uri de maxim 1000kg. Unde m-as uita cu grija e la diametrul cablului, grosimea firelor de alimentare, care e sarcina maxima a carligului ca sa am o oarece idee daca tine sau nu.

 

 

Acuma sincer indiferent de tipul troliului, ca sa stii daca intr-adevar poate sa iti traga Dustericu' cand ramane infipt undeva e bine sa butonezi un pic cam cat de intzepenit este si de cata forta ai nevoie ca sa-l scoti. Apoi evident in functie de ce ai la indemana te tragi electric, la manivela sau dai din busteni pana cand incep sa prinda din nou aderenta baschetzii Dustericiului.

 

Partea cea mai complicata insa e cum estimezi exact de cata forta de tractiune ai nevoie relativ la locul unde e infipta masineta. Si pentru asta sunt mai multe metode, mai toate insa implica o tzara de aritmetica si nitzika rabdare - ca oricum nu pleaca nicaieri Dustericiu'.

 

Eu am gasit pe ici pe colo niste "formuile matematico-fizico-ezoterice" unele mai precise ca altele dar care culmea sunt aproximativ-in jur de-circa precise. Aici dau unii niste explicatii relativ scurte de cum sa calculezi cat de puternic trebuie sa fie troliu:

 

https://www.firstfour.co.uk/p/which-winch-do-i-need

 

Daca luam in considerare scenariul cel mai defavorabil, adica:

 

Masa vehicul: 1.5 tone (luam cazul cu bagaje, rezervor plin, caine, soacra, mobila samd.)

Teren: Noroi / namol

Panta: 30 grade (acelasi cu unghiul maxim de atac)

 

Ar rezulta o rezistenta echivalenta cam cu 1.5t. Adaugam o marja de siguranta de cca 25% si iese cam 1.875t care rotunjit duce spre 2t. Calculele astea le-am facut folosind metoda de pe site-ul de mai sus. Aceiasi metoda cu cifre si exemple am gasit-o si intr-un manual de-al British Army Recovery Manual - suna impresionant si chiar are informatii pertinente.

 

 

Deci ne-ar trebui un troliu care sa poata trage cam 2 tone. Cele de 5000lbs sunt cam pe acolo iar cel manual de 1.5t are nevoie de scripete, cel putin 1 bucata, ca sa isi dubleze (aprox) forta de tractiune. In realitate si scripetii au o eficienta mai mica decat cea teoretica, deci folosirea unui scripete aduce un surplus de ~40-50% forta din cauza frecarii.

Oricum un troliu de 1.5t cu cel putin 1 scripete de 2t e mai mult decat suficient pentru a scoate un Dusterica, chiar si suspendat pe burta.

 

E clar ca e bine sa nu astepti pana toate cele 4 roti sunt in aer si trebuie arat cu burta Dusterului prin noroi si sa te opresti si sa consideri cum sa te recuperezi cand ai pierdut aderenta, asta oricum tine un pic si de simtul practic si experienta fiecaruia.

 

Cine nu le are...suna un prieten sau depanarea :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat eu care sunt distribuitorii si au raspuns:

 

Hello,

 

here are some of our customers in Romania

 

S.C. EL CAR S.R.L http://www.elcar-cluj.ro/ phone number 4026323635 Romprim S.A. http://www.romprim.ro phone number 40 21 334 67 20

Authentic Spirit S.R.L. http://www.authentic-spirit.com/

 

Mie imi insira incredere prezentarea acestor trolii si ce mai mai gasit pe net dar doar pentru cele de 3500. Nu conteaza ca sunt facute in China, acolo se fac si lucruri bune. Conteaza ce li se comanda sa faca.

 

Un troliu fix presupune o modificare destul de serioasa pentru Duster pe cand asta portabil... e portabil. Bine, la fel de portabil e si atunci cand a ramas acasa dar na :)

 

Costa cam 1100lei la noi si vreo 950lei in uk fara transport. Daca face ce zice, cred ca merita!

Editat de CristiZ
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@BlaueCorsa, @CristiZ, Daca pozele sunt reale si de actualitate, si dupa tabelele descriptive, cam ala e (ultimu' de jos).

 

@DenisB, treaba cu scripetele de dublare e ca ti se dubleaza si lungimea de cablu necesara, iar la troliile manuale din ce am vazut e cam de maxim 3 metri cablul ala... ori la asta de 5000 ai 9 metri si e numa' bine daca il desfasori de pe tambur (cat mai putine spire ramase).

Avantajul mare al celui cum are @dtel este cablul sintetic... atentie mare cu astea de otel (pe unde stati pe langa ele), si mai bine luati-va ceva contra-greutati - http://shop.gtcauto.ro/images/data/product/ARB%20damper.JPG

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...