Sari la conținut

Comparație Duster 4X4 Cu Duster 4X2


Postări Recomandate

As dori ca acest topic sa fie o comparație intre versiunile 4x4 si 4x2. S-a tot spus despre diferența de consum între cele două versiuni. As fi curios cat de mare este această diferență. De asemenea cum se simte treapta a 6-a la cele 2 versiuni. De exemplu în treapta a 6-a la 120 km/h cate turații sunt intr-o situație și câte in alta. Mă intereseaza motorul 1.5 dci 110cp.

 

Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Diferenta de consum este cam de 0.5l/100km, poate mai mare in afara, daca nu ai talpa grea.   Diferentele intre treptele de viteza, e usor sa le vezi singur, la dealer primesti un tabel (care se gas

@vanturache eu zic ca e bine ca ai punctat niste avantaje la 2WD, insa legat de 4WD vad ca nici relatarea ta nu e chiar de o acuratețe extraordinara... "Linie dreaptă (relativ) pe drum pietruit, mers

Chiar tu ai zis ca pentru 4x2 exista aftermarket de mai buna calitate fata de 4x4, de aici no comment-ul. Eu asa inteleg din ceea ce ai scris tu acolo. Nu e nici un sarcasm, dar ar fi bine sa-ti

Diferenta de consum este cam de 0.5l/100km, poate mai mare in afara, daca nu ai talpa grea.

 

Diferentele intre treptele de viteza, e usor sa le vezi singur, la dealer primesti un tabel (care se gaseste si pe net) cu rapoartele treptelor de viteza. Din cate imi aduc eu aminte, intre 4x2 si 4x4 1.5 dCI, in a 6-a, la 3000 rpm, este o diferenta de cam 10km/h (aproximez din memorie)

 

Diferenta mare este la portbagaj, la 4x2 vei avea roata de rezerva sub masina, la 4x4 e in portbagaj, si implicit volumul portbagajului mai mic cu aproximativ 70l.

 

Daca nu iesi in off, in cele 3-4 zile de zapada in oras pe iarna te descurci fara probleme cu 4x2 (atata timp cat nu vei merge cu slick-uri pe zapada).

 

Acum, mai sunt si alti colegi pe aici care iti vor zice ca Duster 4x2 este doar un Logan inaltat, si mai bine cumperi direct Logan, ca iesi mai ieftin si primesti cam acelasi lucru.

  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La 4x2 120km/h = 2500rpm in a VI-a.

Consumul dupa 9000km e 6.0 pe CB si cam 6.1 calculat cu bonurile de motorina.

Masina a mers mai mult in afara orasului, dar am mers cam 1800-2000km pe autostrada unde la 140km/h consuma 9,5-10l/100km.

Editat de emilian_rks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa ai un full scope la comparatie nu uita ca la 4x4 ar mai fi si suspensia independenta spate, care e de ajutor la unele capitole.

 

Nu stiu cat va conta pt tine acest parametru însă merita mentionat. Nu ca ar fi Duster 4x4 vreun monument de stabilitate, dar o diferenta m-as astepta sa existe aici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum, mai sunt si alti colegi pe aici care iti vor zice ca Duster 4x2 este doar un Logan inaltat, si mai bine cumperi direct Logan, ca iesi mai ieftin si primesti cam acelasi lucru.

 

Sa nu exageram cu Loganu, ar merge un Sandero Stepway. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...