Sari la conținut

Duster 2.0Dci In Asteptare


Postări Recomandate

:) Pertinenta intrebarea, dar chiar nu-mi dau seama momentan. Probabil Renault (ca si altii) are deja prototipuri in teste pentru normele viitoare, dar cu dizelgate se schimba datele problemei si s-ar putea ca practicile de pana acum sa nu mai mearga pe viitor. Iar in aceste conditii, daca normele vor fi testate mai serios in conditii de trafic atunci cca 30% din motoarele etichetate "euro 6" existente in acest moment pe piata nu indeplinesc nici macar normele EURO 5... In plus motoarele diesel in general s-au ales cu o reputatie sifonata si asta s-ar putea sa aiba repercusiuni pe linie industriala, conceptie etc. Sa vedem noile motoare diesel lansate in 2016 apoi mai vedem...
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 83
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am citit, amuzat, acest topic. Cu toate ca am zis ca nu ma mai bag... in acest caz, nu pot sa ma abtin. @SEBASTIAN, ceea ce consider eu despre aceasta masina se poate citi prin tot forumul. Totusi,

Sebastian, cate mii de km te-ai dat cu duster? Ca io nu reusesc sa o simt submotorizata deloc. Doar daca te astepti sa se poarte ca o sportiva, dar asta e o biluta grasa,tu ce voiai ? sa faci liniute?

Eu nu vreau niciun dci 2.0 pe Duster. Voi aveti idee cat de proaste sunt motoarele alea?! Sunt de provenienta Laguna. Sunt niste mizerii ordinare. Sa speram ca macar vom avea parte de un 1.6 care sa

2.0 turbo diesel e o aberatie pentru o masina in clasa SUV mic, daca tinem cont de trendul actual. Mazda CX5 cu al ei 2.2l cred ca va ramane exceptia si nu pentru mult timp. Personal as prefera un motor cu elasticitatea celui de 1.7l de pe Opel de acum cativa ani. Daca pun 1.6 pe Duster la modelul urmator si daca reusesc cumva sa ma convinga din nou sa dau 20000 euro pe o masina in care a trebuit sa mai bag eu inca niste mii de euro ca sa o fac sigura pe sosea si folosibila in off road usor, atunci sigur ajung cu ea la tunare. Nici acel 1.6 nu va fi suficient pentru un consum decent la 130 cu cutia actuala, iar daca schimba cutia, nu va avea cuplu suficient pentru off road. Pe de alta parte, mie mi-ar place un motor cu injectie directa si turbo pe benzina la cca. 1.5 - 1.6 litri. Am iubit la nebunie motorul 2.0l turbo de la VW - 200 CP din fabrica si am facut o proba cu un Juke de 1.6l injectie directa turbo benzina, care scoate 188 CP si zburda incredibil cu cutie CVT si transmisie 4x4. Probabil as fi dispus sa dau cateva mii in plus pentru un Duster echipat ca lumea (adica peste ce ofera ei acum) cu motorul si cutia respectiva. Pentru comparatie: http://www.nissanusa.com/crossovers/juke

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

2.0 turbo diesel e o aberatie pentru o masina in clasa SUV mic, daca tinem cont de trendul actual. Mazda CX5 cu al ei 2.2l cred ca va ramane exceptia si nu pentru mult timp. Personal as prefera un motor cu elasticitatea celui de 1.7l de pe Opel de acum cativa ani. Daca pun 1.6 pe Duster la modelul urmator si daca reusesc cumva sa ma convinga din nou sa dau 20000 euro pe o masina in care a trebuit sa mai bag eu inca niste mii de euro ca sa o fac sigura pe sosea si folosibila in off road usor, atunci sigur ajung cu ea la tunare. Nici acel 1.6 nu va fi suficient pentru un consum decent la 130 cu cutia actuala, iar daca schimba cutia, nu va avea cuplu suficient pentru off road. Pe de alta parte, mie mi-ar place un motor cu injectie directa si turbo pe benzina la cca. 1.5 - 1.6 litri. Am iubit la nebunie motorul 2.0l turbo de la VW - 200 CP din fabrica si am facut o proba cu un Juke de 1.6l injectie directa turbo benzina, care scoate 188 CP si zburda incredibil cu cutie CVT si transmisie 4x4. Probabil as fi dispus sa dau cateva mii in plus pentru un Duster echipat ca lumea (adica peste ce ofera ei acum) cu motorul si cutia respectiva. Pentru comparatie: http://www.nissanusa...crossovers/juke

 

Doar daca vor sa faca economie de prost gust vor pune motorul de 1.6 dci cu actuala cutie de pe 1.5 dci .. ceea ce nici tehnic nu cred ca este posibil. Normal ar fi sa puna 1.6 dci + cutia de viteze de pe Qashqai chiar daca asta ar insemna sa mai stirbeasca putin din capabilitatile off-road ale masinii ceea ce iarasi nu cred. Cred ca altele sunt atuurile care fac Dusterul capabil in off-road si nu exclusiv rapoartele cutiei in treptele 1,2,3 :). La Qashqai-ul de 1.6 dci consumul si rafinamentul in condus sunt superioare la 130 km/h ceea ce ar fi exact ceea ce-i lipseste Duster-ului in varianta actuala.

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...