Sari la conținut

Probleme Închi­Dere Portiere


Postări Recomandate

Mecanismul de deschidere al hayonului este sub acel capac negru de pe el. Si, cum a spus si Tico98, este mecanic, deci nu merge sa tragi nici un cablu electric, nici unul de otel ca sa-l deschizi de la sofer. In caz ca ramai blocat in portbagaj, exista o clapeta alba acolo langa incuietoare: tragi de ea si se deschide.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 32
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Esti in garantie, utilizeaz-o.

...de asemenea, o citire a manualului masinii ajuta la lamurirea diverselor butoane/functii/facilitati

Va salut!    Am de curand un Duster decembrie 2014 adus din franta. de la inceput are probleme cu "inchiderea" usilor... mai exact desi toate se inchideau bine, in bord ramanea martorul aprins si

Posted Images

Se poate pune un actuator ca pe logan1 si tras fir din UCH pt. deschidere/actionare actuator portbagaj la a 2-a apasare pe butonul din cheie deschidere usi. Pe K line era simplu o bifa din DDT2000, la PH2 e pe CAN treba si cred ca trebe derelek.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu nu este montat actuator nici pe PH2 la portbagaj, dar as paria ca este prevazut locul pe acolo de ce si cum sa-l prinzi. Daca nu vrei de la cheie, poti trage apoi un fir de plus prin buton si ai deschidere la buton. Mai e de facut, daca se doreste, deschiderea haionului larg ( in sus) si pt. asta trebuie schimbate cele 2 telescoape cu alt model si eventual montat un arc.

E o parere, poate are cineva o idee mai usor de realizat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu nu este montat actuator nici pe PH2 la portbagaj, dar as paria ca este prevazut locul pe acolo de ce si cum sa-l prinzi. Daca nu vrei de la cheie, poti trage apoi un fir de plus prin buton si ai deschidere la buton. Mai e de facut, daca se doreste, deschiderea haionului larg ( in sus) si pt. asta trebuie schimbate cele 2 telescoape cu alt model si eventual montat un arc.

E o parere, poate are cineva o idee mai usor de realizat.

Actuator este cumva motorasul de la inchiderea centralizata?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, scuze , m-am aberat, cand am deschis masina sa plec acasa am realizat ca actuatorul e acolo pt. incuiat/descuiat. La modelul Logan 1 2005 avea deschidere cu cheia pana in 2006/7 parca, cand au pus actuator.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca actuator la usa de la portbagaj au atat PH1 cat si PH2. Altfel nu s-ar incuia/descuia centralizat.

De asta am intrebat de actuator caci ma blocase @vsbas. In fine as vrea sa caut o idee la damblaua asta a mea

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...