Sari la conținut

Tutorial De Schimbare Amortizoare, Arcuri Si/sau Flanse La Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 17
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ATENTIONARE:   Daca faceti operatiile de mai jos, o faceti pe propria raspundere! Eu nu pot fi facut raspunzator pentru orice efecte rezulta din urmarea instructiunilor de mai jos !   Nu sunt mec

Schimbare amortizoare spate:   https://www.facebook.com/eric.vanlerberghe/videos/10209140326726683/

Da, se schimba ca la Logan. Recent le-am schimbat si a fost usor de inlocuit. Partea mai dificila si consumatoare de timp a fost demontarea/montarea plasticelor ca sa umblu la piulita de sus

Posted Images

Eu cand am schimbat la Logan amortizoarele, pe langa ceea ce ai precizat tu, am amortizat cam de 10 ori fiecare amortizor caci erau pe gaz. Adica le-am apasat pana la maxim , apoi reveneau la pozitia normala, si iar apasam la maxim....si asta cam de 10 ori.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As face si eu cateva mentiuni la tutorialul foarte bine elaborat de tine:

1. daca folosesti aceleasi arcuri nu este nevoie de presa de arcuri. se poate comprima arcul si de mana cat este necesar.

2. culmea este ca amortizoarele ar fi trebuit sa aiba in cutie toate suruburile si piulitele de montaj.

3. la schimbare eu n-am schimbat nici rulmentii si nici flansele.

 

In rest... numai de bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@bmcpst, multumesc de precizare, am uitat sa scriu asta; totusi amortizoarele normale cred ca sunt pe ulei, nu pe gaz sau hibride ulei-gaz.

 

@danielcojocar, eu nu as fi reusit fara presa de arcuri;

nu stiam ca amortizoarele vin cu piulite de montaj, dar am vazut pe tutorialelogan ca exista kit de reparatie flansa amortizor, care este un pachet ce contine: o flansa, o "palarie", un rulment si piulita autoblocanta.

 

post-3261-0-96681100-1444722117_thumb.png

 

erata:

 

post-3261-0-27443100-1444722143_thumb.png

 

era gresit mai sus, acolo in poza e piulita pt. cheie de 27 si nu, cum am figurat gresit, pt. cheie de 21 si nu e piulita autoblocanta.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Eu le-am schimbat pe fata ca am strambat unu' si am schimbat sa fie pereche, altfel si acum le aveam. Vreo 60k km parca aveam, da' precum am zis mai tineau. Pe spate nu ma ating de ele pana la 120k km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...