Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 296
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

(-+) Senzorii parcare spate raman de culoare neagra, dar par mai mici iar cei din centru nu se vor vedea. (+) Butonul portbagajului nu mai este vizibil. (+) Inelul de remorcare din spate est

pana acum am vazut doar " desene animate" :))

Funcția CAR (condamnation en roulant) e activabilă la Duster I ph2, pragul se poate modifica, implicit e 7km/h Revenind la Duster II, dau mai degrabă Duster I ph3: -senzor de ploaie și lumin

Posted Images

Se pare ca o sa fie multe gadget-uri interesante pe noul Duster... chiar daca unele ( cum bine spune @PLANETARA ) sunt deja pe Renault-uri de... aproape 15 ani :)

Cartela si pornire la buton (da, pe Megane 2 este asa ceva din 2003)

21730887_814186305417799_586793646598570772_n.thumb.jpg.b8718f0ea85cb3c8406b8f331cd97540.jpg21765083_814185605417869_3577560442517374347_n.thumb.jpg.a6bb0398805d6f6b2780e641f307805a.jpg

Afisaj mai interesant, inclusiv temperatura motorului (si - se pare - avertizor de motor rece)

21730938_814186198751143_4161260722764718346_n.jpg.01b793c5012ecfe83504fad98b047fa8.jpg

Hill descent control ? 

21742852_814185848751178_1258199797054700574_n.jpg.533166a8e936705c43828c58b79fc528.jpg

Off road sensors & display (clinometru si busola cu azimut)

21743236_814029068766856_2711745758857538507_n.thumb.jpg.8a7adfe85b973e75e781f45c8cf71eed.jpg

Eco-Driving Monitor (ceea ce @t0rquemada a realizat pe Logan gen.2 cu efort si cu multiplexor, se pare ca va fi disponibil pe Duster)

21740636_814185712084525_351136311509177806_n.jpg.dc40d4c1d629b273fd67d6cf744484f9.jpg

Scaune noi cu comanda de incalzire si spatii de depozitare tip sertar

21740480_814186252084471_236173154281464105_n.jpg.146ea8d5a744055b6f8af1ce8c23ab64.jpg

21728359_814185715417858_3860248103763504423_n.jpg.f733e4c1f8beaac679669902aed430b4.jpg

PS. @Stef13 se pare ca 4x4 tot la interior are roata de rezerva...

21740145_814185552084541_6369706442411334788_n.jpg.e2d34101103c754049eae16724bc0724.jpg

Sursa imaginilor (imaginile sunt preluate cu acordul sursei). 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
18 hours ago, andrei_s said:

Din specificatiile pe care le-am vazut prin articolele de pe net se pare ca au micsorat portbagajul la varianta 4x4 la sub 400l capacitate :-o si au renuntat la versiunea 4x4 pentru motorul 1.6 sce 114cp. Stie cineva(@t0rquemada) daca informatiile sunt adevarate sau doar simple "erori jurnalistice". In cazul meu sunt 2 minusuri importante ...

Sursa : https://playtech.ro/2017/dacia-duster-2018-poze-frankfurt/

La 4x4 se pare ca portbagajul va avea 376 de litri, cam cat la un hatchback :( Asta mi se pare un compromis important, avand in vedere ca trendul, cel putin la SUV-uri, este sa se creasca volumul portbagajului (a se vedea noul Yeti - Karoq). Cei 408 litri din prezent mi se par la limita utilitatii, dar orice sub 400 de litri eu zic ca e un minus important.

Un minus de siguranta mi se pare si amplasarea butonului (mai bine zis clapetei) de avarie, pe care trebuie s-o dibuiesti printre alte "clapete". Ca sa nu mai zic de lipsa airbag genunchi, care ar fi fost un alt plus la siguranta.

In rest e de bine: LED-urile sunt mult mai OK (in sensul de mai lungi/vizibile) decat la noul Logan, barele longitudinale mai practice (nu asa groase ca pe PH2 unde nu imi pot monta bare transversale universale din cauza grosimii prea mari), display bord cu mai mult de o informatie afisata simultan :) si multe altele...

Editat de xristi
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oarecum legat de portbagaj, dar mai ales de roata de rezerva: din ce observ au pastrat roata de rezerva "full size"...care e mare & grea , e contrar trendului actual de a pune roata de rezerva de dimensiuni reduse ptr a fi mai usoara masina, si implicit mai "eco" (scaderea greutatii -> scaderea consumului si poluarii....)  Nu ma intelegeti gresit, chiar apreciez ca e roata de rezerva de dimensiuni normale... :frantics: 

Daca puneau roata de rezerva mai mica, posibil sa fi putut pastra un portbagaj mai mare si la 4x4, si castigau (de fapt pierdeau niste kg) la greutatea masinii... interesanta abordare... Acuma tinand cont ca la masina de strada am 370L portbagaj (hatch) si cu toate astea de 11 ani fac concediile lejer cu ea, cu nevasta cu copil, uneori si cu parinti sau alti prieteni in masina, nu e foarte critic (ptr mine) 376L la Duster, nu zic ca nu era bun macar 400L, sau ceva mai mare.

 

Legat de airbag, daca mai puneau si la genunchi, pe langa cresterea de costuri (airbagurile in plus, cablaje in plus, airbag control unit mai "destept", prosibil/probabil structura de sub bord trebuia modificata cu toata cablaraia si tubulatura aferenta) , ar fi avut problema ca incepeau sa se bata la capitolul siguranta cu fratii mai mari din grupul Renault...si Dacia trebuie mentinuta sub acestia... deci decizia a fost clar politica/economica si nu tehnica...

 

Stop-urile spate mi se par... cum sa zic... "crestine"  .. un pic de off-topic, apropo de corectitudinea politica si de "scandalul" cu crucile sterse de pe ambalajele Lidl ptr a nu ofensa o anumita religie, sunt curios cum vor gestiona Renault/Dacia eventualele plangeri ale musulmanilor care ar cumpara Duster, dar au pe masina, nu una, ci doua cruci :twisted:

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...