Sari la conținut

Duster 1.2 Tce 4×4 125 Cp Euro 6 Vs Duster 1.5 Dci 4×4 109 Cp Euro 6


Postări Recomandate

Stiu ca este atat de dezbatuta lupta dintre benzina si motorina, dar nu aceasta e intrebarea mea.

As vrea sa stiu ce varianta preferati intre cele doua variante.

Ambele sunt motoare noi, euro 6, deci nu cred ca au fost testate de prea multi.

Fara a lua in calcul preturile de intretinere, ci referindu-ne numai la fiabilitate si la performanta, care varianta ati alege-o?

Ce preferati: cuplu mai mare, (diesel-ul are 260 Nm, iar benzina are 205 Nm) sau puterea ? (benzina 125 Cp, diesel-ul 109 Cp)

 

Sper sa ma ajutati sa ma hotarasc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Se pare ca nu e chiar asa de greu sa pornesti in rampa mai serioasa cu 1,2 tce   Benzinarul meu are cuplu 148 din care folosesc in teren aprox.130 si nu am avut probleme niciodata la pornire in ram

Foarte adevarata afirmatia! Am comis-o si eu.   Totusi un exemplu de truism ce poate afecta negativ cititorii si foarte raspandit si in acest topic este acela ca motorul pe benzina (oricare ar fi el

As vrea sa va multumesc la toti pentru parerile pe care le-ati exprimat. Discutia ramane in continuare deschisa si pentru altii care vor avea aceleasi nedumeriri ca si mine. Eu am dat comanda de 1.2

Io cred ca constructorii deja sunt pe linie cu EUROn stiu ce va urma in anii urmatori. Din aceasta cauza avansarea in grade euro nu presupune modificari esentiale PENTRU EI in privinta fiabilitatii si a raspunsurilor de la utilizatori. Va urma EURO7 si tot asa. Bineinteles surprizele nu se exclud.

Urmarind forumul observ, un pic off topic, cum postantii incearca sa sublinieze ca ' fix eroarea constatata la masina mea este defectiune de model '. Sau un neajuns al modelului. Ulterior se dovedeste ca nu prea sunt din astea la Duster si mai ales pe partea de motorizare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu se doreste, o atare confruntare intre modele nu poate sa nu aduca in prim plan vechea dezbatere: benzina vs diesel.

Ai aici doua modele cu performante bune atat pe sosea cat si in off si nu cred ca pentru un utilizator amator sa poti observa in mod real o diferenta neta in favoarea unuia sau altuia.

In off cuplul de 205 al benzinarei, din care o sa folosesti probabil 190 (la turatie joasa) este suficient in combinatie cu vit.I. Pe sosea, chiar daca 1,2 tce este mai aprig nu cred ca dci-ul sa nu faca impresie foarte buna.

 

Altfel spus, alegerea este una clasica: diesel vs benzina.

 

PS Nu cred in conceptia potrivit careia motorasul de 1,2 se va forta in offroad. Utilizatorii spun ca pare relaxat atat pe sosea cat si in afara acesteia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pare relaxat spun utilizatoriii... care? Pana acum nu sunt pareri despre 1.2 Tce 4x4.

Eu am auzit ceva informatii din zona testarilor cum ca motorasul e cam micut pt ceva off. Adica, mai concret, daca dai pe off de o panta ceva mai lunguiata (200-300m) cu inclinare iti cam moare motorul. Cu tot cuplul lui bunicel, este un motoras micut care nu face fata la efort sustinut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Panta de la plaja Corbu (aia mai abrupta, de pamant) o urc fara probleme. Pot pune dupa-masa si un video.

 

Discutia pana la urma e diesel vs benzina, si totul raportat la nr de km pe care ii faci. Daca faci maxim 15.000 km / an si nu tii masina mai mult de 10 ani, nu prea reusesti sa iti amortizezi costul initial mai mare al 1.5 dCI.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Discutia pana la urma e diesel vs benzina, si totul raportat la nr de km pe care ii faci. Daca faci maxim 15.000 km / an si nu tii masina mai mult de 10 ani, nu prea reusesti sa iti amortizezi costul initial mai mare al 1.5 dCI.

 

Daca vorbim de modele cu tractiune similara (4x4 vs 4x4 sau 4x2 vs 4x2), costul initial la dci este doar cu putin mai mare fata de tce (vreo 500 de euro), si avand in vedere faptul ca motorina e mai ieftina, si consumul e mai mic, cred ca se amortizeaza destul de repede... chiar foarte repede

Daca te uiti pe spritmonitor.de, unde utilizatorii introduc date despre consum (pe baza de bonuri), de ex la dci 4x2 consumul mediu e 6.23 iar la tce 4x2 e 8.02. Am luat comparatia intre 4x2 deoarece inca nu sunt date despre tce 4x4. Iar pretul la motorina momentan e cam 5.35, iar la benzina cam 5.75. Deci la dci iese 33.3 ron/100km, iar la tce 46.1 ron/100km. Facand un calcul, mi se pare ca se amortizeaza in sub 20.000 km.

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...