Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

Acum 7 ore, 0Bubu a spus:

Revin cu informatii proaspete, am facut consumul la pompa cu rezervorul jumate (de fapt 20 l de motorina) de pe rosu si am ajuns din nou pe rosu, parcurgand distanta de 480 de km, deci un consum de 4,16 l/100 km. :) NU e rau deloc. 

Urmeaza sa fac testul cu rezervorul plin. Va tin la curent.

Detalii de viteza medie?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obține un consum mai mic, tot mai mic, cel mai mic, nu au nicio relevanță pentru cineva care utilizează mașina în regim normal, adică pe românește fără sa strângă din buci de grijă să nu apese mai tare frâna sau pedala de accelerație. Nu mai vorbesc de cât de incomod sau chiar periculos pentru ceilalți participanți la trafic este sa ai un asemenea stil de condus.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 15 ore, foxbat a spus:

Detalii de viteza medie?

Viteza medie e de 48,9 km/h. 

Acum 13 ore, Stef13 a spus:

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obține un consum mai mic, tot mai mic, cel mai mic, nu au nicio relevanță pentru cineva care utilizează mașina în regim normal, adică pe românește fără sa strângă din buci de grijă să nu apese mai tare frâna sau pedala de accelerație. Nu mai vorbesc de cât de incomod sau chiar periculos pentru ceilalți participanți la trafic este sa ai un asemenea stil de condus.

Poate fi fustrant intradevar, dar asta e stilul meu de mers linistit, eco si preventiv. Crede-ma ca daca toata lumea ar adopta acest tip de conducere beneficiul al fi al tuturor, nu ar mai exista asemenea ambuteiaje, accidente, atata poluare si alte situatii neplacute dar astfel nu-ti mai poti arata muschii pe sosea, asa-i!!! :)  Ca sa nu fiu carcotas, asta e unul dintre motivele pentru care am luat 1,5 dCi 115 cai, atunci cand e cazul sa nu ai emotii sa faci o depasire si datorita faptului ca deplasarile zilnice sunt lungi. Eu sunt surprins ca e posibil sa consumi sub nivelul prezentat de producator, dar in  acelasi timp ma bucura ca e o masina care a meritat pana in momentul acesta acel compromis. Azi am depasit borna de 3000 km. Sper sa am aceeasi impresie si peste 30.000 km si de ce nu 300.000 km :D . 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Salutare, am pastrat calculatorul de bord neresetat 5000+ km, iar consumul mediu e de 5,7. 1.5, 4x4, condus in mod Auto, fara Eco, majoritatea timpului pe DN si aprox 25% in oras (TgMs). Ca si observatie personala, consumul creste spectaculos pe autostrada la peste 130 km/h - aerodinamica nu e punctul forte al masinii si nici etajarea cutiei nu favorizeaza consumul  la viteze mari. O zi buna sa aveti!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Dupa 1035 km parcursi weekend-ul acesta pana la munte si inapoi ( cu vreo 40 km de off-road lejer) am consumat 62 de litri la pompa, deci cam 6 l la suta. CB-ul mi-a arat 6.3 l la dus, cu 250 km de autostrada facuti cu 110 km/h pe tempomat plus traseele facute la munte. Iar la intoarcere mi-a dat 5.3 l, mers pe alta ruta, doar 80 km de autostrada, restul pe DN, cu max 100 km/h. Deci consumul pe CB a fost aproape la fel ca si cel facut la pompa. Mentionez ca am avut modul ECO activat ( care nu cred ca face mare lucru...) si pe sosea am mers numai pe 2WD.

La fel cum spunea si colegul mai sus, pe autostrada rupe, daca mergi cu viteza maxima legala. Cred ca se duce in 8 - 9 l/100km, ceea ce este enorm pentru un SUV de clasa mica, avand un motoras diesel de clasa compacta. Un prieten cu un Touareg V6 3.0 Tdi scoate cam acealsi consum pe autostrada, in conditiile in care mai trage o tona in plus dupa el si motorul are cilindree dubla!

E o masina buna pentru cineva care sta la munte, pentru off-road si drumuri mai neprietenoase, insa ca masina de concedii lungi, din punctul meu de vedere, nu este alegerea potrivita.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 La multi ani tuturor membrilor forumului in 2022!!  Vreau sa adaug consumul obtinut pe traseul Cehia-Romania (1035 km), aproximativ 80% condus pe autostrada cu viteza legala, insa unde se putea  am setat tempomatul la 136 Km/ora. Oricum au fost si variatii e clar, deoarece au fost multe autovehicule in trafic, in special in Ungaria. Consumul in bord a fost de 5.4 l\100km iar cel real cu 0.2 l mai mare. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La 130km/h cred ca consuma intre 7-8% N am avut ocazia sa merg sute de km sa obtin un mediu la viteza mare pe autostrada.

Am dubii ca poti scoate 5,x% mergand 80% pe autostrazi. Poate doar daca n ai sarit de 100...110km/h.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...