Sari la conținut

Viteza maxima Dacia Duster


Postări Recomandate

In perioada 25 decembrie - 2 ianuarie in Romania in urma accidentelor rutiere au murit 42 de persoane şi au fost rănite grav 174 de persoane!!! Principala cauza: viteza si neadaptarea acesteia la conditiile de drum...

 

Cea mai mare parte dintre cei decedati si raniti grav au avut singura vina ca se aflau in preajma unor inconstienti cu talpa grea.

 

A respecta regulile de circulatie inseamna, in primul rand, a respecta pe ceilalti participanti la trafic. A respecta siguranta lor. Faptul ca te prinde sau nu politia e mai putin lipsit de importanta.

 

In aceasta ordine de idei, nu inteleg cum e posibil ca cineva sa comita contraventii grave si apoi sa vina in spatiul public pentru a se lauda cu "performantele" lor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 155
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

sincer   Cine a cumparat Duster-ul dintre cei 2 mii si ceva de memebrii de forum cu primul gand de masina de curse??? Sa-si ridice mana ... aaaa ... adica sa scrie, na.   Nu vreau sa jignesc pe

188Km/h e viteza reală dată de ABS iar TdB-ul mai pune 4km/h indiferent că mergi cu 10km/h sau 210km/h. Medianav-ul nu dă și nu afișează nicio viteză. Oricum interesant să mergi cu 188Km/h ș

hai ca am reusit eu sa mut si pe consumul instantaneu:

Posted Images

Sa nu uitam ca viteza nu ucide. Ci inconstienta si teribilismul.

Una este sa-ti incerci masina pe autostrada in linie dreapta, fara trafic. Adica sa fi singur in masina si pe strada. Si alta e pe Valea Oltului cu super serpentine si trafic la greu.

 

Intotdeauna mi-am incercat o data sau maxim de doua ori limita masinilor pe care le-am avut (asta reprezentand viteza maxima, nu manevrabilitatea) pe autostrada singur in masina si cu trafic 0 in jurul meu.

 

O sa fiu certat si contestat, dar asta e pur pararea mea personala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La fel am procedat si eu cu Dusterul: vara, fara nicio masina in fata si spatele meu, singur in masina, asfalt fara denivelari (autostrada Soarelui), rotile echilibrate de curand, conditii atmosferice ideale. Am ajuns relativ repede la 170km/h (pe vitezometrul masinii) si dupa max. 10 secunde am revenit la 140km/h. Pe A2 merg intre 110 si 140km/h, pe A1 cu mai mult de 120km/h imi este teama sa merg datorita "calitatii" vechii noastre autostrazi.

Nu sunt vitezoman, am facut doar o verificare. Tot asa am "probat" si vechiul Logan 1,6 si la 165km/h m-am oprit deoarece am avut impresia ca nu mai pot stapani masina (senzatia de plutire m-a facut sa ridic piciorul de pe pedala de acceleratie). Se laudau unii pe un forum Dacia ca au atins 190km/h cu Loganul. No comment.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe autostrata Orastie-Deva 175 km/h. Mai mult nu parea ca mai vrea, sau ii trebuia inca vreo 20 de km ca sa ajunga la 180. in schimb cu Loganul de 1,6 16v am ajuns la 190km/h si am impresia ca mai mergea lejer spre 200, dar am zis ca ii ajunge atat:)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ii dau multa dreptate lui @dacian! Nu pre inteleg capitolul asta de "testare" a Duster-ului la viteze maxime, mai ales in anotimpul asta.

Nu spun ca eu n-am facut-o dar, am facut chestia asta o singura data, pe timp de vara (atunci cand anvelopele au aderenta), noaptea (pe motiv de trafic mult mai scazut), pe autostrada A2 (pe motiv de asfalt mult mai bun).

O viteza de 170 km/h, ca sa vezi (si sa aproximezi) viteza cu care mergi, iti trebuie o concentrare de aprox 2 sec de uitat pe bord. Stie cineva ce distanta parcurge masina la viteza asta in 2 sec? Stie cineva care este distanta de franare la viteza de 170 km/h?

Fratilor, au murit piloti/copiloti consacrati la viteza mare, voi credeti ca sunteti piloti mai buni?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine mult mai mult ma intereseaza cum trage masina si cum reusesc sa ma bag in depasiri la viteze rezonabile (pana in 100 km/h si undeva pe acolo). Parerea mea e ca in Romania, la cat de aglomerate sunt drumurile si faptul ca marea majoritate sunt cu o singura banda, asta-i unul din aspectele cele mai importante. Am suferit destul cu loganul 1.4 mpi unde trebuia sa bag a 3-a la 70-80 km/h si sa simt ca-si ia zborul motorul la 5000 rpm ca sa fac o depasire cat de cat rapida si fara riscuri. Intr-a patra la 90-100 km/h trebuia sa am liber pana la orizont ca sa fiu sigur... Acuma e cu totul altceva si motorul inca nu mi-a aratat tot ce poate (mai am pana la cei 6000 de km).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...