Sari la conținut

Intalnirea Nationala A Dusteristilor, Editia Ix.


Postări Recomandate

Cristi, iti pot raspunde doar la primul "-", restul ni le asumam, in special tortul, insemnele si steguletele de pe masini. De lipsa "petrecerii" am fost si noi surprinsi.

 

Daca nu ar fi fost "executata" impartirea in 2 grupuri de cate ori crezi ca ai fi apucat sa te dai sambata in poligon (nu stiu de cate ori te-ai dat tu, dar in jumatatea in care am fost inclus, cine a vrut a facut destul de multe ture, mai ales castigatorii celor 3 concursuri :) )? Si cam care crezi ca ar fi fost timpul de asteptare? Nu puteau intra multe masini o data, si timpii de asteptare ar fi fost semnificativ mai mari daca activitatile erau organizate "la gramada".

 

Toate minusurile semnalate de catre participantii la aceasta editie sunt notate si data viitoare se va tine cont de parerile voastre referitoare la aspectele negative. Asta e, trebuie sa invatam din greseli.

 

Pana la urma, speram ca facand media intre plusuri si minusuri, sa iesim totusi pe plus, sa fi fost multumiti de intalnire in general si sa va fi simtit bine. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 367
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Si o poza de la trialul de azi cu @toranaga ''zburatorul'' ...

Dragi colegi si prieteni.   Datorita unor chestiuni intamplate in ultima vreme (motiv pentru care nici nu am anuntat mai devreme acest eveniment) s-au intamplat ceva modificari in desfasurarea Intal

hai cu inscrierile... pentru mine 4 ani frumosi, cateva amintiri cu noi https://goo.gl/photos/W52m6VyazZ9zKigV6

Posted Images

Daca ne aducem aminte bine... Organizatorul traseului a intrebat sambata dimineata daca exista si 4x2. Si ei au spus ca in traseul de motocros nu pot intra masinile 4x2.

 

Eu sunt de parere ca cei cu 4x2, printre care ma numar, nu trebuie sa fie deranjati sau suparati. Cei care organizeaza traseele stiu mult mai bine decat participantii daca se pot parcurge in siguranta cu / fara tractiune integrala. Cred ca factorul siguranta ar trebui sa fie mai important decat orice. Intalniri vom face mereu, masina rezista destul de bine in timp (daca nu te plictisesti de ea :) ) iar tara noastra e plina de trasee.

 

Organizarea si facilitatile de cazare/masa au fost excelente, le adresez multumiri celor implicati. Consimt la faptul ca obiceiurile traditionale ale IND-ului trebuiesc pastrate: insemne, stegulete, petrecerea si tortul festiv au farmecul lor, marcheaza faptul ca o comunitate de oameni impartasesc aceeasi pasiune. Mi-a lipsit si "atelierul de dimineata" unde as fi vrut sa vad "pe viu" accesoriile si imbunatatirile facute de colegi la masinile lor. Stiu ca sunt cat de cat descrise pe forum , insa e altceva sa le vezi in realitate.

Editat de siandu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Florine (@fnicolau), nu ma intelege gresit. Impartirea in 2 echipe a fost f.buna si s-au putut realiza ambele activitati f.bine, numai ca modul de realizare a impartirii a fost un pic aiurea. Daca ni se dadeau numerele de concurs de la inceput (ca in editiile trecute, de catre voi) se stia care sunt primii 20 si care restul. Ne-am adunat 20 de participanti la breefing si ma asteptam sa ni se dea numerele sa le aplicam pe masini de la 1 la 20, dar s-a inceput marcarea de catre altcineva si nu se mai stia care e in prima grupa. Eu de ex.nu aveam nici un numar pe masina, desi participasem la breefing. Apoi s-a inceput imparteala pe cate 7 masini. Simplu era de la 1 la 7, de la 8 la 14 ... Dar si aici s-a complicat treaba ca din prima grupa de 7 fac parte masinile 8, 21, 3, 33, 17, 1, 14 (dau un ex.) etc. Asta era observatia mea, ca s-au complicat un pic lucrurile cand puteau fi simple.

Lipsa petrecerii a avut pana la urma si un aspect pozitiv: unii dintre noi nu ne-am intins prea mult si a doua zi am fost mai in forma.

Una peste alta eu am fost f.incantat ca am putut sa fac un traseu (care a avut aproape de toate) cu un specialist alaturi. Am fost f.incantat de asta.

Imi aduc aminte de primul IND la care am participat (IND6 la Bran) unde am vazut echipa 4x4 everyone cu demonstratia aia de trecere prin groapa pe 3 roti. De atunci am vrut sa invat toate aceste manevre utile in offroad, iar acum am avut ocazia sa incerc cateva chestii. Poate la urmatoarea editie introduceti la atelier aceasta manevra :flowers: .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa adaug si eu cateva ganduri, tot din perspectiva primei participari, in conditiile in care nu cunosteam pe niciun participant.

Mi-au placut multe, multe...pe scurt, tot ceea ce au apreciat si ceilalti.

As mai adauga la impresii pozitive: disciplina cu care ne-am deplasat de la Rucar la Zarnesti (pentru Romania mi se pare ceva pretios), cand s-au facut grupele de plecare pe traseul pe dealurile din jur desi a fost o ingramadeala de masini nu am sesizat pe nimeni nelinistit/nemultumit.

Imi pare rau de scaparea pentru colegii cu 4x2, pentru ca trebuia sa fie o varianta de traseu si pentru ei in limitele de siguranta. Cumva ma gandesc ca era mai mult de munca pentru organizatori pt ca trebuiau sa testeze in prealabil acel traseu cu un 4x2 cu anvelope stoc si poate ca nu a fost simplu sa gaseasca un voluntar pentru asa ceva.

Mi-as fi dorit sa cunosc mai multa lume, sa schimb mai multe impresii, dar ma multumesc si cu 7+ echipaje, sa mai ramana loc si pt viitor.

Am mai bifat un aspect personal: am inteles ca am ales masina potrivita pt ceea ce-mi propusesem sa fac cu ea.

Multumiri @DonQuijote pt track-ul de traseu si ca a prelucrat atat de repede clip-ul cu traseul pe dealuri!

Si multumiri tuturor care au daruit din timpul si energia lor pt a oferi o experienta cat mai frumoasa!

Si o poza ... mai altfel

post-3414-1441740092167_thumb.jpg

 

P.S. Daca batranele Dacii 1300 ajungeau cotet, cu un duster scos la pensie ai mai multe variante

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...