Sari la conținut

Intalnirea Nationala A Dusteristilor, Editia Ix.


Postări Recomandate

Cristi, iti pot raspunde doar la primul "-", restul ni le asumam, in special tortul, insemnele si steguletele de pe masini. De lipsa "petrecerii" am fost si noi surprinsi.

 

Daca nu ar fi fost "executata" impartirea in 2 grupuri de cate ori crezi ca ai fi apucat sa te dai sambata in poligon (nu stiu de cate ori te-ai dat tu, dar in jumatatea in care am fost inclus, cine a vrut a facut destul de multe ture, mai ales castigatorii celor 3 concursuri :) )? Si cam care crezi ca ar fi fost timpul de asteptare? Nu puteau intra multe masini o data, si timpii de asteptare ar fi fost semnificativ mai mari daca activitatile erau organizate "la gramada".

 

Toate minusurile semnalate de catre participantii la aceasta editie sunt notate si data viitoare se va tine cont de parerile voastre referitoare la aspectele negative. Asta e, trebuie sa invatam din greseli.

 

Pana la urma, speram ca facand media intre plusuri si minusuri, sa iesim totusi pe plus, sa fi fost multumiti de intalnire in general si sa va fi simtit bine. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 367
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Si o poza de la trialul de azi cu @toranaga ''zburatorul'' ...

Dragi colegi si prieteni.   Datorita unor chestiuni intamplate in ultima vreme (motiv pentru care nici nu am anuntat mai devreme acest eveniment) s-au intamplat ceva modificari in desfasurarea Intal

hai cu inscrierile... pentru mine 4 ani frumosi, cateva amintiri cu noi https://goo.gl/photos/W52m6VyazZ9zKigV6

Posted Images

Daca ne aducem aminte bine... Organizatorul traseului a intrebat sambata dimineata daca exista si 4x2. Si ei au spus ca in traseul de motocros nu pot intra masinile 4x2.

 

Eu sunt de parere ca cei cu 4x2, printre care ma numar, nu trebuie sa fie deranjati sau suparati. Cei care organizeaza traseele stiu mult mai bine decat participantii daca se pot parcurge in siguranta cu / fara tractiune integrala. Cred ca factorul siguranta ar trebui sa fie mai important decat orice. Intalniri vom face mereu, masina rezista destul de bine in timp (daca nu te plictisesti de ea :) ) iar tara noastra e plina de trasee.

 

Organizarea si facilitatile de cazare/masa au fost excelente, le adresez multumiri celor implicati. Consimt la faptul ca obiceiurile traditionale ale IND-ului trebuiesc pastrate: insemne, stegulete, petrecerea si tortul festiv au farmecul lor, marcheaza faptul ca o comunitate de oameni impartasesc aceeasi pasiune. Mi-a lipsit si "atelierul de dimineata" unde as fi vrut sa vad "pe viu" accesoriile si imbunatatirile facute de colegi la masinile lor. Stiu ca sunt cat de cat descrise pe forum , insa e altceva sa le vezi in realitate.

Editat de siandu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Florine (@fnicolau), nu ma intelege gresit. Impartirea in 2 echipe a fost f.buna si s-au putut realiza ambele activitati f.bine, numai ca modul de realizare a impartirii a fost un pic aiurea. Daca ni se dadeau numerele de concurs de la inceput (ca in editiile trecute, de catre voi) se stia care sunt primii 20 si care restul. Ne-am adunat 20 de participanti la breefing si ma asteptam sa ni se dea numerele sa le aplicam pe masini de la 1 la 20, dar s-a inceput marcarea de catre altcineva si nu se mai stia care e in prima grupa. Eu de ex.nu aveam nici un numar pe masina, desi participasem la breefing. Apoi s-a inceput imparteala pe cate 7 masini. Simplu era de la 1 la 7, de la 8 la 14 ... Dar si aici s-a complicat treaba ca din prima grupa de 7 fac parte masinile 8, 21, 3, 33, 17, 1, 14 (dau un ex.) etc. Asta era observatia mea, ca s-au complicat un pic lucrurile cand puteau fi simple.

Lipsa petrecerii a avut pana la urma si un aspect pozitiv: unii dintre noi nu ne-am intins prea mult si a doua zi am fost mai in forma.

Una peste alta eu am fost f.incantat ca am putut sa fac un traseu (care a avut aproape de toate) cu un specialist alaturi. Am fost f.incantat de asta.

Imi aduc aminte de primul IND la care am participat (IND6 la Bran) unde am vazut echipa 4x4 everyone cu demonstratia aia de trecere prin groapa pe 3 roti. De atunci am vrut sa invat toate aceste manevre utile in offroad, iar acum am avut ocazia sa incerc cateva chestii. Poate la urmatoarea editie introduceti la atelier aceasta manevra :flowers: .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa adaug si eu cateva ganduri, tot din perspectiva primei participari, in conditiile in care nu cunosteam pe niciun participant.

Mi-au placut multe, multe...pe scurt, tot ceea ce au apreciat si ceilalti.

As mai adauga la impresii pozitive: disciplina cu care ne-am deplasat de la Rucar la Zarnesti (pentru Romania mi se pare ceva pretios), cand s-au facut grupele de plecare pe traseul pe dealurile din jur desi a fost o ingramadeala de masini nu am sesizat pe nimeni nelinistit/nemultumit.

Imi pare rau de scaparea pentru colegii cu 4x2, pentru ca trebuia sa fie o varianta de traseu si pentru ei in limitele de siguranta. Cumva ma gandesc ca era mai mult de munca pentru organizatori pt ca trebuiau sa testeze in prealabil acel traseu cu un 4x2 cu anvelope stoc si poate ca nu a fost simplu sa gaseasca un voluntar pentru asa ceva.

Mi-as fi dorit sa cunosc mai multa lume, sa schimb mai multe impresii, dar ma multumesc si cu 7+ echipaje, sa mai ramana loc si pt viitor.

Am mai bifat un aspect personal: am inteles ca am ales masina potrivita pt ceea ce-mi propusesem sa fac cu ea.

Multumiri @DonQuijote pt track-ul de traseu si ca a prelucrat atat de repede clip-ul cu traseul pe dealuri!

Si multumiri tuturor care au daruit din timpul si energia lor pt a oferi o experienta cat mai frumoasa!

Si o poza ... mai altfel

post-3414-1441740092167_thumb.jpg

 

P.S. Daca batranele Dacii 1300 ajungeau cotet, cu un duster scos la pensie ai mai multe variante

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...