Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

si eu am unul tot de la ei , arata similar cu asta atat ca are un ecran unde arata si tensiunea din baterie. si eu il pun pe masina (pe tico are care baterie de 35 Ah) fara sa decuplez nicio borna. sunt foarte multumit de el. de obicei il pun seara si il mai scot dimineata, el oricum se opreste singur cand e full bateria. imi deseneaza o baterie cu 4 liniute inauntru. ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Daca cobora sub 0 grade Celsius noaptea, pe vremea cand aveam diesel, repetam manevra contact - stins bujie - luat contact de 3 ori inainte de a porni efectiv motorul pentru prima data. Pornea la sfert aproape mereu asa (cu exceptia noptilor de -20 Celsius, cand se chinuia putin).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu, de obicei, am urmarit doar sa vad daca se sting, in mod normal, toti martorii (cei care trebuie sa se stinga..inclusiv cei de la bujie) si abia dupa aceea porneam motorul. Mi-a scapat mie ceva? Parca asa scrie si la manual. Oricum, am incarcat bateria ieri si dupa ceea azi dimineata pornirea motorului s-a realizat instant.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Procedura descrisa de @DonQuijote, era pentru temperaturi, clasificate la noi, foarte mici si regimuri de exploatare vitrege pt. baterie ( mers putin, consumatori multi, temperaturi joase). Urmand ceea ce a scris el, ajuti motorul sa aiba o pornire mai usoara => invarte mai putin electromotorul => consumi mai putin din bateria deja neincarcata suficient.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
:) La noi, anul trecut din decembrie si pana in ianuarie au fost doua serii de cca 4-5 zile cu temperaturi sub -30 de grade noaptea si ziua de cam -20. Recordul a fost de -34 grade. Au fost si serii (intercalate cu astea mai "grave" ) cu temperaturi intre -17 si -25 de grade noaptea si - 10 grade ziua.. Daca acum dupa o saptamana de temperaturi de -6-7 grade (doar noaptea) se intampla asa..atunci am oarece emotii pentru iarna ce vine. Oricum am retinut si multumesc pentru sugestia si explicatia voastra ;)
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@taz, cateva intrebari sa clarificam lucrurile:

1. masina precedenta era tot diesel ?

2. regimul de exploatare era similar ?

3. bateria beneficia de ajutor pe timp de iarna ?

4. faceai, macar la sfarsit de saptamana, unul sau mai multe drumuri lungi, unde bateria avea timp sa ajunga iarasi in parametrii sau aproape?

5. foarte important, ce capacitate are bateria de pe dusterica al tau?

 

De ce intreb?

1. daca a fost benzinar, din start a avut o viata mai usoara bateria

2. regimul de exploatare, ma gandesc ca e clar :)

3. daca puneai seara bateria la caldurica si poate o ajutai cu un redresor...

4. drum lung ( >50km continuu extraurban) => incarcare baterie

5. se pare ca o capacitate redusa a acumulatorului de pe dusterica, poate crea probleme, cred ca era si un topic pe tema bateriei

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut o iarna cu duster-ul, fara probleme. De revelion am fost la temperaturi de care zici pentru cateva zile in care masina n-a fost pornita, si n-au fost probleme. Important e sa nu dai la cheie pana nu se incalzesc bujiile, deoarece pur si simplu n-o sa porneasca si consumi un curent foarte mare degeaba. A mea indiferent de vreme a pornit de zici ca era benzinara...

Faptul ca faci 100km zilnic eu zic ca ajuta la incarcarea bateriei, in special daca prinzi din drum si ziua, sa nu ai faruri aprinse.

Eu n-as indrazni sa las la incarcat baterie fara sa o deconectez de la masina, sunt incarcatoare care au programe in impulsuri scurte de tensiune mai mare, si eu nu m-as risca. Nu stiu cum e incarcatorul de la Lidl. Si pe langa asta, totusi e un motor nou, modern, mi se pare exagerat sa o tratam ca pe o dacie 1300 :) Foloseste-o normal si pune-ti problemele astea daca vreodata chiar ti se intampla sa nu mai ai curent, dar eu sunt convins ca n-o sa fie cazul. Oricum, la rece e normal sa se invarta ceva mai greu cand dai la demaror, e mai vascos uleiul. Tine ambreiajul apasat cand dai la demaror, decupland motorul de la cutia de viteza ajuta la momentul pornirii motorului.

Nu se descarca asa usor bateria, de ex. anul trecut loganul meu a stat nefolosit si nepornit de prin 15 decembrie pana spre sfarsitul lui ianuarie. A pornit fara probleme, fara incarcari de baterie...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Acum un an i-am luat tatalui meu (logan 2006) un CTEK MXS 5.0 de pe amazon (black friday - 54€). Masina fiind tinuta in garaj, cu priza in proximitate, e cuplata permanent al dispozitiv. In cazul lui au durat mai bine de 15 zile ca sa i se reaprinda becul verde in baterie. Il recomand cu incredere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...