Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Am inceput sa ma plictisesc de forumul asta numai datorita faptului ca pe orice topic intru vad plangeri si vaicareli. Am ajuns la concluzia ca romanii sunt mai pretentiosi ca nemtii la masini

Place la mine ce constati... Din pacate, multe posturi de copii plangaciosi am citit in ultimele luni...

 

Sent from My HTC Desire 816

 

Iata adunate aici doua flori dintr-un buchet de respect oferit colegilor.

Multumim pentru aprecieri!

 

Romanii poate ca sunt mai pretentiosi deoarece castiga banii mai greu. Ar fi poate un raspuns la aceasta dilema. Dar oare e vreo problema ca romanii sunt pretentiosi? Sau poate suntem niste oameni de mana a doua care nu ar avea voie sa ridice pretentii? Intreb si eu...

 

Chiar nu mai exista compasiune si intelegere pentru cei care au avut necazuri cu masina?

 

P.S. Imi cer scuze dar daca tot am 4x4 pun pe lock si incerc un mic off(topic) scurt de tot, nu va suparati: azi am facut un mic drive test cu noul suzuki Vitara (am si publicat pareri despre aceasta masina pe daciaclub la sectiunea duster sau mai bine alta masina?) Si cu toate ca masina costa doar de la 15.800 de euro varianta 4x4 m-am mirat ca nimeni de la reprezentanta nu a zis ca e un lowcost. Sau ceva de genul: ce te astepti domnule de la o masina de 15.800 de euro? Totul trebuia sa fie perfect. O atitudine interesanta pentru cine are urechi de auzit si ochi de vazut.

Editat de dacian
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

bmcpst-sunt exact ca cele de fabrica. Chiar azi am vazut un duster,cu cele de fab. si am observant si eu ca sunt mai inalte de cuta de jos a usii. Diferenta dintre ale tale si cele originale este nicheul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacian, pana si eu care sunt nou aici stiu ca vrei noul vitara. Dar tie ca membru vechi ( si aici si dincolo) nu ti se pare normal sa te plangi in alta parte, mai potrivita, decat pe topicul omului?

 

Din pacate nu sunt nici eu mai breaz pentru ca si postul asta e tot offtopic:(

 

Cam asta e nivelul la noi.. nu conteaza cine arunca piatra, ci cati se ingramadesc sa o scoata.

Editat de mugur
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistiti dragilor ca eu nu ma oftic din nimicuri. ;) Cum am zis..fiecare are ceva de zis si eu culeg de la fiecare tot ce mi se pare logic, legal, frumos si util pentru viitoarea mea experienta cu Dusterul. :) Inca mai astept si alte pareri legate e ceea ce am intrebat despre accesorizarea masini. Ma pregatesc sa duc luni vechiul meu Opel Vecra 1.8i pe ultimul sau drum. Desi stiu ca acum asta este situatia am totusi un amestec de sentimente din care pot distinge o usoara tristete. Face parte din categoria masinilor care nu dezamagesc proprietarul. Pe mine m-a servit pana acum 3 ani cu abnegatie si masina aia a vazut multe drumuri si multe coclauri pe munti si vai si a carat orice a fost nevoie fara sa comenteze incarcata pana la refuz. Sper ca si Dusteul sa ma satisfaca Intre timp frec drumurile patriei un Golf 4 care la fiecare denivelare (bordura) a carosabilului imi da reale si justificate emotii... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Au fost trei zile ploioase si mare branza nu e de facut la munte pe asa vreme. Insa am proftat de asta si am prelucrat cateva informatii adunate intre timp si le-am corelat si integrat sub forma unui tabel. Sper sa nu fi gresit mult valorile care oricum au un titlu mai mult orientativ. Am incercat asta pentru a-mi face si singur o idee despre intervalele optimizat de schimbare a treptelor de viteza in corelare cu turatiile, puterea si cupul motorului. Daca am batut cumva grav campii va rog fiti blajini caci sunt motivate doar de ele mai bune intentii :D Si orice parere (critica) constructiva este binevenita :)

tabel duster.bmp

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru rabdare!

Cred ca dupa ce vei conduce dusterul vei uita repede vechea masina pentru ca la ce ai folosit opelul dusterul e net superior si la incarcare si la posibilitatile de abordare a diferitelor drumuri.

De asemenea nu trebuie sa iti faci atatea griji cu motorina sau schimbatul vitezelor. Problemele sunt mai simple decat par: iei motorina de la o statie de incredere, iarna pui de iarna. In legatura cu vitezele nu cred ca are rost sa inveti un tabel si sa te chinuiesti sa il respecti: masina o sa ceara o viteza superioara sau inferioara si asta o sa o simti la fel cu o faceai si pe vechea masina. In rest drumuri bune si distractie maxima!

Editat de dacian
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...