Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

Acele protectii pe aripi si bandourile pe usi mi-au fost propuse de dealer la suma de 1.700 lei si cu manopera gratuita. Eu le-am gasit pe net ca produse originale (dupa seria lor ca la brosura Dacia) la maxim 1100 lei. A montat asa ceva cineva singur? Nu ma refer la pasii montajului (am gast pe net filme cu montaj pentru diverse accesorii) ci la cat de sigur e sa le montezi singur. Nu am rola din aia de apasat pe lungimea lor dupa asezarea lor in pozitie. Dar de bavetele (aparatorile de noroi la roti) ce spuneti? Par rigide. A pus cineva asa ceva? Dar spoiler sus la luneta masinii? Eu am vrut sa comand si covorase interioare cu margini inalte dar a zis dealerul ca cele existente nu se potrivesc 100% cu modelul facelift. Asa este?

setul de bandouri se poate cumpara de la colegul @planetara, iar montajul in service dacia costa cam 120 lei, cu garantie, factura,etc ; per total iesi sub 1000 ron

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Protectiile de pe aripi te ajuta mult in situatia descrisa de @dtel (cu calcatul pe o creanga care se ridica si loveste direct in aripa). Varianta cu lovitul in usa eu n-am patit-o si... nu vad cum o creanga s-ar ridica si lovi in usa.

Protectiile de usi sunt foarte bune in situatia in care treci pe langa crengi care sunt jos. La deschideri de usi... in general, nu prea ajuta ca, de obicei, gardurile sunt ceva mai inalte si... mai mult, forma usii are un bombeu mai iesit in afara mai sus decat zona bandourilor.

In materie de ceea ce se intampla pe sub ele ... eu le am din 2012 si... n-am avut nici o problema. La montaj, mecanicu de la dealer n-a folosit nici o roata pentru presare, totul s-a facut cu mana dar... CEL MAI IMPORTANT LUCRU, toatul a fost curatat temeinic inainte de montaj.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dtel stii cumva daca setul e cu protectii de usi sau se pot cumpara doar alea pentru aripi?

 

Scuze de offtopic.

De la Dealer se pot cumpara si pe bucati (de ex, poti cumpara doar protectiile pentru aripile fata). In schimb, colegul @planetara le da la set complet (aripi+usi)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acele protectii pe aripi si bandourile pe usi mi-au fost propuse de dealer la suma de 1.700 lei si cu manopera gratuita. Eu le-am gasit pe net ca produse originale (dupa seria lor ca la brosura Dacia) la maxim 1100 lei. A montat asa ceva cineva singur? Nu ma refer la pasii montajului (am gast pe net filme cu montaj pentru diverse accesorii) ci la cat de sigur e sa le montezi singur. Nu am rola din aia de apasat pe lungimea lor dupa asezarea lor in pozitie. Dar de bavetele (aparatorile de noroi la roti) ce spuneti? Par rigide. A pus cineva asa ceva? Dar spoiler sus la luneta masinii? Eu am vrut sa comand si covorase interioare cu margini inalte dar a zis dealerul ca cele existente nu se potrivesc 100% cu modelul facelift. Asa este?

 

Eu am cumparat deocamdata bandourile doar pentru usi ca mi s-au parut mai importante. Am vazut foarte multi soferi politicosi in parcare care deschid usa pana in masina de alaturi. Aceste protectii sunt mai proeminente ca usile protejeaza oarecum evetualele lovituri. Nu le-am luat pe cele originale ci pe acele cu inox cromat . Am dat doar 300 lei si mi-au fost livrate cu tot cu buretelul acela care contine o amorsa pe baza de prenandez foarte lichid sau cum spuneti voi, PRIMER. Le-am lipit singur si nu este o inginerie. Pentru siguranta mea, dupa ce le-am lipit asa cum spune producatorul, am incalzit cu feonul de jur imprejur exact unde se afla banda dubluadeziva 3M si am presat si mai bine. Pot spune ca a facut priza excelent si sunt multumit. Ca despre acest inox, dupa 5 luni este ca si nou. Nu a prins nici un punct de rugina.

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...