Sari la conținut

Servodirectie


Postări Recomandate

Doar asa, ca stire: Saptamina asta colegul de la Bucuresti ma suna ca a ramas fara servo ( Dacia MCV 1,5 D 70 CP ), volanul se invirte extrem de greu. Ca simptom paralel i s-a aprins beculetul cu avarie curent in bord. A sunat la service si i s-a spus ca este dus alternatorul. Ziua urmatoare la service i s-a dat jos alternatorul. Nu era dus, doar periile erau foarte uzate incit ba faceau contact ba nu faceau ba mai dadeau si cite o flama. Vitan, perii noi si MCV-ul zburda prin Bucuresti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 38
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am condus Dacia 1310 cativa ani buni de zile, si Lada Niva fara servodirectie suficent de mult ca la mine sa mearga la Duster doar cu podul palmei

Mai sunt și alte artificii: cu motorul pornit GEP e oprit și pornește cu 0,3s întârziere în mod normal (0,6s în mod ECO) la rotirea volanului, dacă rămâi cu roțile bracate, pe loc, se oprește.

E prima data cand citesc de lipsa lichid de servo in instalație pe topicul asta. Daca ai o fisura si pierzi lichid, astup-o si completează. Daca servo direcția functioneaza in parametrii normali, tr

O primă verificare ar fi presiunea în pneuri. Altă verificare e prezență țiutului specific în stânga față sub far/baterie la rotirea ușoară a volanului, și dispariția la oprirea volanului pentru câteva secunde.

 

Referitor la asistare, sper că nu ai pretenția la asistență maximă la viteze de peste 90 - 100km/h.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Atunci nu se pune. :-o

Merge fara nicio problema doar cu podul palmei!

Si eu am condus masini fara servo, dar de exemplu la Tico invarteam volanul tot asa.

Ai grija sa ai o pozitie corecta in scaun. Daca ai mana intinsa la maxim spre orice punct ai volanului cand stai in scaun lipit, nu e bine! Trebuie sa ai un unghi de cateva grade intre brat si antebrat, si atunci vei avea si forta sa-l invarti si cu 2 degete!

Mi se pare ca Dusterul (si ph1 dci, si ph2 dci si 1.6 - ce am condus) are o coloana de directie foarte usoara. La alte masini cu servo chiar depui ceva efort (peugeot 206, A4 b8, Astra h, C klass 2007).

Pe de alta parte nu se compara cu directia electroasistata de la Fiat500, Fluence 1.6 sau Insignia.. Dar dupa parerea mea, alea sunt cazane de 2km/zi in oras.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija sa ai o pozitie corecta in scaun. Daca ai mana intinsa la maxim spre orice punct ai volanului cand stai in scaun lipit, nu e bine! Trebuie sa ai un unghi de cateva grade intre brat si antebrat, si atunci vei avea si forta sa-l invarti si cu 2 degete!

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

:hyper: da, asta e tare inr-adevar... :hyper:

Chiar nu conteaza ca nu ai suficient lichid de servo in instalatie, dar daca ai pozitia corecta la volan ca la carte, totul merge brici.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E prima data cand citesc de lipsa lichid de servo in instalație pe topicul asta.

Daca ai o fisura si pierzi lichid, astup-o si completează. Daca servo direcția functioneaza in parametrii normali, trage scaunul mai in fata sau apuca-te de flotări.

 

Sent from my Sony Xperia Z3 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...