Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca esti in CJ poti intreba de astea la http://www.alsteel-prodimpex.ro/ (sper sa nu se considere reclama). Mai ales daca ai jantele la dispozitie probabil se pot masura la ei.

Stiu de ei de la vecinii lor, cei de la http://www.offroadtuning.ro/

 

Am vazut mutle produse facute de ei, mi-au facut si mie niste piulite antifurt la Terios, am fost foarte multumit.

Materialele sunt foarte OK (ce am vazut eu era facut din otel de calitate si rezistent la forfecari)

 

Trebuie insa intrebat de distantiere, nu stiu daca se recomanda neaparat sa fie facute din otel, ca daca rugineste inelul de centrale original nu stiu cum le mai dai jos de-acolo... cel mai probabil trebuie poliamida.

 

Atentie ca inelele alea de centrare de multe ori au forme ciudate, nu sunt cilintrii simpli (vedeti si in linkul postat de @bmcpst).

Cautati daca nu gasiti de cumparat de-a gata pentru dimensiunile de care aveti nevoie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 163
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Astazi le am montat Parca da alt look prafosului   Trimis de pe al meu LG-D405 folosind Tapatalk    

Au 11.2 kg   Trimis de pe al meu LG-D405 folosind Tapatalk    

Posted Images

Oricum, ce mai vroiam sa zic e ca cele de 150 lei bucata de la Sigemo mi se pare foarte OK, comparabile cu rezerva de la Duster.

Sunt mult mai groase ca jantele normale de tabla de autoturisme (mai mult de dublul grosimii).

In fond daca vrei jante sa le trantesti de bolovani, la astea de 150 lei bucata presupunand ca pleznesti una mai nasol, daca merge o indrepti "la ciocan" daca nu iei alta la banii aia...

 

Si inca ceva - nu e neaparat rau sa fie janta mai usoara (vezi jantele de aliaj) intrucat asta ii permite suspensiei sa o "lipeasca" mai repede de drumuri denivelate, roata urmarind mai usor profilul drumului (deci mai multa aderenta).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca uneori jantele de aliaj sunt mai grele decat cele de tabla. Tinand cont ca janta de aliaj este mult mai masiva ca si volumul materialului turnat decat janta de otel/tabla care este undeva la 2 sau 3 mm grosime.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@bmcpst, nu zic ca nu ai dreptate, trebuie doar atentie sa nu comparam mere cu pere, de obicei cine ia jante de aliaj (la turisme) le ia si de dimensiuni mai mari :D

 

Spre exemplu: daca ar putea cineva sa compare jantele de fabrica de la Duster de aliaj cu cele de fabrica Duster "stilizate", poate am avea un feedback concret. Consider ca greutatea cauciucurilor e aprox aceeasi (diferenta neglijabila) mai ales ca rezerva e cu acelasi fel de guma.

 

Promit ca o sa cantaresc rezerva (standard de tabla) si una de-aia "stilizata" de tabla. Insa nu posed aliaje :)

O sa incerc si la Megane ca si acolo jantele de aliaj sunt tot CMS (Turkish quality best quality) iar cele de tabla sunt de origine.

Atata ca nu am vreme zilele astea...

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hm! Nu le-am cantarit, dar le-am descarcat si incarcat din 2013 de cand am dusterul de cateva ori (1 noiembrie/31 martie).

Alea din otel, stilizate, sunt mai grele decat cele din aliaj. Cel putin la mana eu asa le-am simtit.

Daca nu uit, la primavara o sa le cantaresc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...